Limuzinski BMW Serije 5 stigao je na hrvatsko tržište, po cijeni od 432.558 kuna za dizelsku BMW 520d izvedbu. Početni benzinac BMW 530i stoji 501.129.69 kuna. Agresivnijeg izgleda od prethodnika, Serija 5 sedme generacije nalikuje na veću i raskošniju ‘sedmicu’. U novoj je generaciji 36 milimetara duža i šest milimetara šira. Od modela kojeg zamjenjuje nova se ‘petica’ odmaknula i brojnim tehnološkim inovacijama.
Prepoznatljivi BMW-ovi ‘bubrezi’, odnosno specifično oblikovane prednje rešetke, sada su veće i povezane s prilagodljivim LED svjetlosnim sklopovima. Također, mogu se otvarati i zatvarati, ovisno je li u tom trenutku potrebnija aerodinamika ili hlađenje.
U novoj je generaciji ‘petica’ 100 kilograma lakša. To se može zahvaliti korištenju materijala poput aluminija, a svakako bi se trebalo odraziti na performansama. Vozaču su na izbor 4 načina vožnje, među kojima je i Adaptive, koji automatski prilagođava zadane postavke situaciji na cesti. Povećanje dimenzija donosi više prostora putnicima na stražnjoj klupi, a u prtljažnik sada stane 530 litara. Interijerom dominira centralni 10,25-inčni zaslon, a opcijski se nudi, primjerice, Bowers&Wilkins audio sustav ili upravljanje gestama za neke funkcije telefona i audio sustava. Nova je ‘petica’ dobila i (opcijski) 3D surround view koji olakšava parkiranje. Parkirati se ‘petica’ može i sama, pomoću senzora i kamera, a nakon što joj vozač za to da komandu putem tipke na ključu. S obzirom na mogućnost poluautonomne vožnje, nova Serija 5 sama se drži unutar trake i pazi na prepreke ispred sebe.
Uz osnovni dizelaš 520d snage 190 KS, nudi se i 530d sa 265 konjskih snaga. Benzinci u ponudi su 530i sa 252 konja, te 540i snage 340 KS. Standardan pogon je stražnji, a u ponudi je i xDrive sustav.
>> Evo koji nas auti očekuju u 2017.: tržištem će vladati SUV-ovi i kompakti