Po cijeni od 74.900 kuna novi se Citroën C3 počeo prodavati na hrvatskom tržištu. U ponudi je s tri paketa opreme - Attraction, Seduction i Exclusive - a za naše je tržište osmišljena i posebna serija Selection. Bogato je opremljena, a košta od 83.900 kuna (za verziju s benzinskim PureTech motorom VTi od 82 konjske snage).
Atraktivan gradski francuski model u novom je izdanju premijerno pokazan u ožujku, na salonu automobila u Ženevi. Očekuje se da će nastaviti uspjeh prethodnika, perjanice marke prodane od 2002. godine u gotovo tri milijuna primjeraka.
Citroën C3 zadržao je veliko vjetrobransko staklo Zénith koje nudi najbolju vidljivost u klasi. Stil mu je izražajniji, a ističu se nova, dinamičnija prednja svjetla. Dnevna LED svjetla ugrađena su u odbojnik Nova su, naravno, i stražnja svjetla. Novi C3 donosi nove, još učinkovitije motore (od 87 g/km CO2). Benzinski PureTech motori, primjerice, mogu se pohvaliti 15 posto većom snagom i smanjenjem potrošnje za 25 posto, u odnosu na prethodni model.
U putničkoj kabini povećana je udobnost, oprema je bogatija. Novi Citroën C3 može biti opremljen kamerom za vožnju unatrag i senzorima za pomoć pri parkiranju, audiosustavom RD4 mp3, priključnom kutijom Connecting Box (komplet za telefoniranje bez ruku Bluetooth, 3,5-mm i USB utičnica), navigacijskim sustavom eMyWay, sustavom Hi-Fi®...
Serijski donosi, primjerice, prednje i bočne zračne jastuke, klima uređaj, ABS, REF, AFU, daljinsko centralno zaključavanje, el. podešavanje retrovizora, el. podizanje prednjih stakala, progresivni servo upravljač podesiv po visini i dubini, putno računalo, preklopivu stražnju klupu (2/3-1/3). Nedostaje nam ipak radio uređaj, kojeg nalazimo u srednjem Seduction paketu opreme, s kojim novi C3 košta od 82.900 kn.
Novi Citroën C3 među najkompaktnijim je vozilima u klasi. S duljinom od 394 cm, širinom od 171 cm i krugom okretanja od 102 cm, prilagođen je gradskoj vožnji. No, zbog kompaktnih vanjskih dimenzija nije ugrožena prostranost kabine. Također, obujam prtljažnika od 300 litara na razini je najboljih vozila u klasi.
>> FOTO Mali obiteljski jednovolumen s vrlo štedljivim dizelskim strojem