Nakon \"običnog\" C4 Picassa Citroën je požurio izbaciti velikog brata - C4 Grand Picasso koji ima prostora za sedam putnika. Novi je model iste dužine kao prethodnik no zahvaljujući novoj platformi ima 11 cm veći razmak između osovina, najveći u klasi. Zbog toga ima vrlo prostranu unutrašnjost, a inženjeri su posebno poradili na povećanju komfora za putnike na stražnjim sjedalima.
Sedam sjedala u tri reda
Tako se srednji red sjedala može pomicati naprijed-nazad čak 15 centimetara, a dodatno je olakšan ulaz na treći red sjedala. Uz to, po prostoru za koljena putnika u drugom i trećem redu, C4 Grand Picasso je rekorder klase. Osim što imaju više prostora, putnici u zadnjem redu sjedala sada imaju i zasebnu ventilaciju na krovu i to s odvojenim komandama. U modernom i luksuzno opremljenom interijeru s dva velika LCD zaslona upravlja se preko površina osjetljivih na dodir, što nije najpraktičnije riješenje. I pretinci bi mogli biti praktičniji, no zato je prtljažnik najširi u klasi. Sada je i 64 litre veći nego prije pa ima 645 litara.
Iako je niži i lakši, a zbog šireg traga kotača bolje leži na cesti, C4 Grand Picasso i dalje je ponajprije usmjeren prema umjerenoj vožnji i ne voli sportske izlete.
Od 150.000 kuna
Takav je i 150 KS snažan 2,0-litreni dizelaš s kojim smo u okolici Munchena prolazili sa samo 6 l/100 km u prosjeku. Novost je i mjenjač s dvije spojke i šest brzina.
U Hrvatsku Citroën C4 Grand Picasso stiže s četiri razine opreme, a osnovna cijena s benzinskim motorom od 120 KS bit će 150.000 kuna.