PREDSTAVLJAMO Novi Dehler 39 SQ, čiji se trup radi metodom ručnog slaganja

Novi Dehler 39 SQ: Bolji i kvalitetniji

Foto: import
Novi Dehler 39 SQ: Bolji i kvalitetniji
10.07.2006.
u 14:21
Pogledaj originalni članak

Dehler 39 SQ, koji predstavljamo, najavili smo još prije dolaska 2006. kao brod za ovu godinu, zbog njegovih iznimnih karakteristika, prije svega brzine i kvalitete, koje su naglašene i u imenu broda - Speed, Quality. Trup se izrađuje metodom ručnog slaganja, a laminirana se konstrukcija sastoji od impregnirane poliestarske smole, kovanog materijala, jezgre balza drva te vlakana koja se protežu u svim smjerovima.

Zahvaljujući korištenju vinilestera umjesto poliestera brod je čak pola tone lakši od prethodnika, Dehlera 39. Takva sendvič konstrukcija osigurava mu snagu i izolaciju, a aluminijska su ojačanja ugrađena u sve dijelove.

Trup i paluba laminirani su još za lijevanja u kalup pa je stvorena homogena struktura, što pridonosi čvrstoći. Zanimljivost je i JP3 kormilo koje se samo centrira u smjer kursa. Kokpit je ergonomsko dizajniran s kolom kormila na postolju ugrađenom u podnicu.

Na desnoj je strani broda u kokpitu veliko spremište te još dva s hidrauličnim podizanjem na krmi, ispod kormilarskog sjedišta. Dehler ima posebni akrilni sustav za zatvaranje otvora koji se mogu zatvoriti i izvana i iznutra. U unutrašnjosti su sva stolarija i oblozi izrađeni iz trešnjina drva s visokokvalitetnom završnom obradom, a vrata u salonu i kabinama imaju letvice za ventilaciju.Oko stola u salonu prostrana je sofa za 6-8 osoba, a stol je moguće sklopiti na obje strane.

Kuhinja u obliku slova L smještena je na lijevoj strani, a u njoj su ploča s tri plamenika i pećnicom. Brod ima dvije kabine, ali moguće je doplatiti i trokabinsku verziju.

U krmenoj je kabini dvostruki ležaj sa spremištem ispod njega te ormarom za odjeću, a s desne je strane te kabine spremište kroz koje se može ući u kupaonicu. U pramčanoj je kabini dvostruki ležaj s ormarima s obiju strana. Moguće je doplatiti salon presvučen u alcantaru ili, pak, kožu.


InfoBox

Untitled Document Duljina preko svega 11,99 m
Vodena linija 10,70 m
Širina 3,85 m
Gaz 1,65 m - 2,35 (ovisno o kobilici)
Visina jarbola 19,09 m
Težina 7600 kg
Motor Volvo Penta D1 30/130S, 3 cilindra, 29 KS
Propeler dvokraki sklopivi (dodatno trokraki)

SIGURNOST GRAĐEVINA

Hrvatski građevinski inženjer: Zgrade izgrađene u ovom razdoblju su najkritičnije. Gradile su se bez adekvatnih projektnih obrada

"Zabrinjavajuće je da do ovog urušavanja nije došlo uslijed elementarne nepogode kao što smo imali potrese u Zagrebu i Petrinji niti obilnih oborina kao što je bio slučaj u Valenciji, Jablanici u BiH ili u Bologni. Nije bilo niti velikih oborina, snijega, niti jakog utjecaja vjetra ili temperature, a nadstrešnica se ipak urušila i izazvala veliku tragediju."

Pogledajte na vecernji.hr