Ni tri mjeseca nakon što su u Hrvatsku stigli suvremeni francuski lovački avioni Dassault Rafale, još je jedan Rafale stigao na naše tržište. Riječ je o suvremenom francuskom automobilu, novoj perjanici Renaulta, a može se kupiti po početnoj cijeni od 44.990 eura. Rafale je SUV coupe D segmenta koji s dužinom od 471 cm i međuosovinskim razmakom od 274 cm, istovjetnim kao i kod novog Espacea, te prtljažnikom od 627 litara nudi zavidnu prostranost u atraktivnom dinamičnom pakiranju. Blago povišena karoserija, konstruirana po uzoru na fastbackove i zaštićena sjajno crnim elementima vrlo je atraktivna, dinamična i sportska, a u i isto vrijeme trendovski podignuta. Silueta vozila istovremeno je dinamična i sportska, a na isklesanom luku ispod poklopca motora smjestila se nova maska hladnjaka i svjetlosni potpis koji je Renault već predstavio na novom Cliju. A zbog savršeno zakrivljene krovne linije koja se ne prekida u razini stražnjeg vjetrobranskog stakla, putnici u drugom redu moći će uživati u izdašnom prostoru za glavu. Osim toga, putnici na stražnjoj klupi imaju zaista odličnu prostranost za noge, odnosno 30,2 cm u visini koljena. Novi Renault Rafale bit će dostupan u pet boja karoserije, uključujući dvije posve nove boje - polusjajnu biserno bijelu i plavu Alpine.
Užitak u vožnji, jedan od glavnih ciljeva pri razvoju novog Rafalea, dosegao je novi vrhunac u ovom automobilu koji spaja multi-link stražnji ovjes s najnovijim sustavom upravljanja četirima kotačima 4Control Advanced, koji pak omogućuje da se prilikom skretanja u zavoju pri brzini manjoj od 50 km/h stražnji kotači blago okreću u smjeru okretanja prednjih kotača (do kuta od jednog stupnja) što smanjuje inerciju stražnjih kotača i povećava stabilnost vozila. Pri manjim se brzinama stražnji kotači okreću u suprotnom smjeru od smjera okretanja prednjih, do kuta od najviše pet stupnjeva. Time se postiže okretnost, a krug okretanja skraćuje se na 10,4 m, kao kod gradskih auta.
Unutrašnjost je također moderna i tehnološki napredna. Trendovski, dolazi uz reciklirane materijale i uz umjetne kožne presvlake, a armaturna ploča je obogaćena elementima kao što su ukrasni kamen škriljevac ili pluto. Digitalna instrumentna ploča OpenR sastoji se od dvostrukog zaslona u obliku slova L koji uključuje: 12,3-inčni vodoravni TFT zaslon instrumentne ploče te 12-inčni okomiti dodirni zaslon na središnjoj konzoli. Novi Rafale odaje počast svijetu zrakoplovstva svojim novim, poboljšanim i iznimno velikim (9,3 inča) head-up zaslonom, koji prikazuje sve najbitnije funkcije. Kao i novi Espace, Rafale stiže na tržište s potpuno hibridnim benzinskim motorom E-Tech od 200 KS, kombiniranim s automatskim dog-clutch mjenjačem s više načina rada. Taj je motor snažan, štedljiv, automatski i samopunjiv, a nudi najbolji omjer učinkovitosti i potrošnje na tržištu (4,7 l/100 km i 105 g/km CO2) te doseg od čak 1100 km. Motor ima serijsko-paralelnu arhitekturu te se sastoji od 1,2-litrenog trocilindarskog benzinskog turbomotora (130 KS 205 Nm) i dvaju električnih motora. Do stotke stiže za 8,9 s, a maksimalna brzina jest 180 km/h. Prema WLTP-u je kombinirana potrošnja 4,7 l/100 km. Dolazi uz dvije razine bogate opreme: techno i Esprit Alpine (49.990 eura). Rafale će naknadno biti dostupan i s još snažnijim plug-in hibridnim pogonom s 300 konja i 4x4 pogonom. To znači da će korisnici moći birati između 100% električnog načina rada za svakodnevna putovanja i hibridnog načina rada koji jamči izniman doseg tijekom duljih putovanja, a bit će kombiniran sa šasijom koja je precizno prilagođena za inteligentno upravljanje podvozjem nove generacije.
Ni u ludilu niti hibrid niti električni.