Novi Opelov dostavnjak koji na tržište stiže tijekom ljeta spaja funkcionalnost lakog gospodarskog vozila s udobnošću i dizajnom osobnog automobila. Vivaro je u Hrvatskoj tržišni lider, lani je imao udio od 34% u segmentu, a posebno je popularan u putničkim verzijama koje su ljubimci renta car tvrtki i shuttle servisa. Za razliku od dosadašnjeg modela, novi Vivaro više nema monovolumensku formu prednjeg dijela, hauba i vjetrobran nisu pod istim kutem, tako da se čini kako se dobio dodatni prostor u interijeru. U teretnoj izvedbi korisni volumen je od 5,2 do 8,6 prostornih metara. Putničke verzije imati će klasične postavke 7+1, odnosno 8+1 ukoliko je sprijeda klupa za dvoje.
Interijer je potpuno nov, ergonomija i praktičnost dvije su riječi koje ga opisuju. Obujam pretinaca je čak 75 litara, iskorišten je i prostor ispod sjedala, dok se preklapanjem naslona srednjeg sjedala dobiva pravi mobilni ured.
Biti će na raspolaganju s dvije različite duljine (do 5,40 m), dvije visine, kao van, crew-cab, šasija s kabinom i minibus. U brojkama, duljine je od 4,99 do 5,39 metara, dok je 1,97 do 2,46 m. Nude se štedljivi i apsolutno ekološki osviješteni strojevi. Motor zapremine 1,6 litara dolazi sa 90 i 115 KS, dok naprednim 1.6 BiTurbo CDTI motorom razvija 130 ili 160 konja. Prosječna potrošnja najštedljivijeg motora je 5,7 litara uz emisiju CO2 od 149 g/km.
Novi Vivaro ima servisni interval svake dvije godine ili 40.000 kilometara što je svim vlasnicima flota itekako bitna stavka.
Cijene još nisu poznate.
Odmah kupujem.