NEW LINK KONFERENCIJA

O ključnim promjenama u auto-industriji 4. listopada u MSU Zagreb

Foto: Promo
New Link
Foto: Promo
New Link
Foto: Promo
New Link
25.09.2017.
u 13:46
Budućnost nije u posjedovanju, već u korištenju automobila
Pogledaj originalni članak

Razumijevanje izvršne vlasti prema problemima s kojima se susreće trgovina motornim vozilima ključno je za razvoj auto moto industrije. To je među prvima u Hrvatskoj prepoznao Hrvoje Paver, pomoćnik direktora Sektora, koji Udruženje trgovine motornim vozilima, najveće udruženje auto struke u RH.

Foto: Promo
Hrvoje Paver

O zakonodavnom okviru u Hrvatskoj i njegovim najvažnijim promjenama govorit će na Njuškalovoj New Link konferenciji 4. listopada, prvoj konferenciji s regionalnim utjecajem koja okuplja svjetske stručnjake za recentne digitalne promjene u automobilskoj industriji. - Upotreba digitalnih logičkih krugova i izvedenih tehnologija donijela je brojne benefite današnjem korisniku, ali kao posljedica se nameće nedostatak vremena za uživanje u njima. Zato je idealna prilika za korištenje svih novina ove revolucije – tijekom vožnje u vašem ugodno klimatiziranom, solidno ozvučenom vozilu koji uključuje „hands free“ opciju, koje pritom ima ugrađene i sve moguće elemente aktivne i pasivne sigurnosti, uz jamstvo, i dostupnu leasing ratu… pitate se gdje je tu „računica“? – započinje Hrvoje Paver, koji će, među ostalim, govoriti i o stanju na auto-moto tržištu u 2016. godini. - Sve veći udio flota u ukupnoj prodaji jasno govori o smjerovima razvoja budućnosti trgovanja.

Budućnost nije u kupnji i posjedovanju, već u dugoročnom ili kratkoročnom korištenju automobila. Baš zbog ubrzanog ritma života koji nam je donijela digitalna revolucija, više nemamo vremena provoditi tjedne čekajući da se pri maloj ogrebotini izvrši procjena, pa dodatna procjena, pa limarijski popravak, lakiranje, ovjera računa, isplata… ne, sve više pravnih osoba uviđa da se to ne isplati – ističe Paver, koji će na New Linku otkriti i raste li doista prodaja automobila u Hrvatskoj te što se skriva iza prodajnih brojki.

Ključne pretpostavke za ostvarenje pozitivnog poslovanja automobilskih kuća i proizvođača u budućnosti, a u skladu s digitalnom erom koja je već pokucala na vrata, su orijentiranje na pružanje kvalitetnih usluga i personalizirani pristup, koristeći pritom moć podataka i kvalitetne analize na temelju istih. - Kupci su informiraniji, više pažnje se polaže na individualizaciju vozila, aktivnu i pasivnu sigurnost, ali i na ekonomičnost i povoljne uvjete kupnje te jednostavnost realizacije kupoprodaje. No dobar prodavač nikad ne može biti zamijenjen web sučeljem, jer kupac druge najvažnije investicije nakon stana ili kuće traži savjet, probnu vožnju i razumijevanje njegovih potreba i problem – dodaje Paver.

Kako pomiriti tradicionalnu offline prodaju sa brzorastućim digitalnim trendovima posjetitelji New Link konferencije po prvi put će moći čuti od Allison Cox iz svjetskog digitalnog automobilskog diva Cox Automotive, profesora i konzultanta za upravljanje Brane Kalpiča, marketinškog stručnjaka Jose Maria Ponsa i drugih predavača.

Pogledajte na vecernji.hr