Najnovije izdanje Hondina gradskog modela stiglo je u Hrvatsku, a na našem se tržištu novi Jazz nudi po cijeni od 124.990 kuna, za verziju s Trend opremom. Na raspolaganju je jedan motor, 1,3 i-VTEC benzinac koji koristi i Ottov i Atkinsonov režim rada, što rezultira nižom potrošnjom goriva i nižim emisijama (116 g CO2/km). Razvija 102 konjske snage te za ubrzanje do stotke potroši 11,2 sekunde. Miran i tih agregat uparen je sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem s kraćim prijenosnim omjerima. Jazz je dinamičniji i zbog kruće šasije i direktnijeg upravljača. Od sredine studenog nudit će se i s novim CVT automatskim mjenjačem.
Hondin gradski adut dobio je sustav koji pomaže pri naglim skretanjima (Agile Handling Assist), a City Brake Active sistem standardan je u svim paketima opreme. U ponudi je i automatsko paljenje i gašenje dugih svjetala te inteligentan limitator brzine koji - u suradnji sa sustavom prepoznavanja znakova - reagira na prometni znak te mu prilagodi brzinu vožnje.
Glavni adut Jazza i dalje je prostrana i fleksibilna putnička kabina, u kojoj putnici imaju jednako prostora kao u za metar dužim limuzinama. Posebno se to odnosi na prostor za noge putnika, kao i na udaljenost između vozača i suvozača. Hondina ‘čarobna sjedala’ nude velik broj konfiguracija. Mogu im se spustiti nasloni, podići sjedeći dio, može se koristiti prostor ispod sjedala. Predmeti dugi do 150,5 cm mogu se prevoziti ako su samo prednja sjedala u funkciji, a oni dugi do 248 cm stanu ako se spuste nasloni suvozačevog sjedala i sjedala iza njega. Novi je Jazz 95 mm duži i ima 30 mm veći međuosovinski razmak od prethodnika.
U prtljažnik prima 354 litre (17 l više nego kod prethodnika), što spuštanjem naslona stražnjih sjedala raste do 1314 litara.
>> Honda CR-V u Hrvatsku stigla u obnovljenom izdanju, a ponuda kreće od 224.800 kn
Jazz je dobar auto ali dok ne spuste cijenu za barem 20.000 kn prodavat će mizerne količine.