Karavanski Civic uživo izgleda bolje nego na fotografijama. Iako su ukusi različiti i nekima se ne sviđa Hondin svemirski dizajn, nama se dopala transformacija iz klasičnog kompakta u tourer jer nudi nešto drugačije.
Civic je odavno postao obiteljski automobil. Hatchback izvedba sa 477 litara ima najprostraniji prtljažnik u klasi, a onima kojima i to nije dovoljno, Honda je prvi put nakon 1995. godine ponudila karavansku izvedbu. To je pravi obiteljski auto, 23,5 cm dulji od peterovratnog modela (ukupno 453,5 cm), s rekordnih 624 litara prtljažnika.
Užitak za vozača
Zbog Hondinih čarobnih sjedala koja u jednom potezu obaraju naslone stražnje klupe u razinu prtljažnika te oslobađaju 1668 litara, Civic Tourer ne samo da je najprostraniji već i najpraktičniji u segmentu. Stražnja sjedala mogu se preklapati unatrag pa se oslobađa prostor na stražnjoj klupi gdje mogu stati i dva brdska bicikla, dok prtljažnik ostaje netaknut. Utovar stvari olakšava i utovarni prag od tla udaljen 57 cm.
Karavan je zadržao sve dobre strane hatchbacka. Upravljač je izravan i vozaču daje kvalitetne informacije s ceste, ovjes je i dalje dinamičan i kao na tračnicama drži u zavojima. Instrumenti u kokpitu su već tradicionalno u Hondi futuristički, materijali i završna izrada izvrsni, dok je 6-stupanjski ručni mjenjač precizan s kratkim hodovima. Bez obzira na obiteljski karakter, Honda Civic Tourer ostao je pravi vozački auto u kojem je za volanom užitak prevaljivati svaki kilometar. A za takav sportski dojam zaslužan je i Hondin novi 1,6-litreni dizelski motor od 120 KS.
Stoji 189.990 kuna
Radi vrlo tiho i mirno, a zbog okretnog momenta od čak 300 Nm vozi se ugodno od niskih okretaja. Iako Civic Tourer mami na stiskanje papučice gasa prosječna potrošnja nam je bila štedljivih 6,3 l/100 km.
Odlično opremljena verzija Sport stoji 189.990 kuna, a početna verzija Tourera sa 1,8 benzincem od 142 KS košta 172.000 kuna.