Optimisti su očekivali oporavak tržišta nakon očekivanog ljetnog pada, ali u rujnu nas je dočekao hladan tuš. Prema podacima agencije Promocija plus prodano je tek 1767 novih automobila, što je samo 40 više nego u najgorem ovogodišnjem mjesecu kolovozu, ali i 1430 automobila manje nego u lanjskom rujnu, koji smo tada smatrali lošim prodajnim mjesecom. Ovakvim prodajnim rezultatima vraćamo se na brojke s kraja 90-ih godina prošlog stoljeća.
Tržišni lider je i dalje Volkswagen. Prema tržišnom udjelu od 13,96% (3686 registracija) na razini godine mogu biti zadovoljni, ali i njihova prodaja počela je padati. Primjerice, u rujnu su prodali 206 automobila, a u isto vrijeme lani 458.
Peugeot i dalje drži drugo mjesto, a druga najprodavanija marka bio je i u rujnu i to prije svega na krilima Peugeota 208 (59 prodanih auta), koji je uz Opel Astru (88 registracija) bio najprodavaniji model proteklog mjeseca. Po broju novoregistriranih vozila, slijede Opel, Citroen, Renault, Hyundai...
A čemu se čudimo? Hrvati su mahnito kupovali nove automobile na kredit jer je bilo najvažnije da se voziš u novom autu, a sad kad je voda došla do grla punimo vozne parkove banaka koji nam te iste aute plijene jer im nemamo čime vraćati kredite...