REPSLy

Oni znaju što (ni)je na policama trgovina

20.07.2020.
u 10:32
Kako američko-hrvatska tvrtka brodi kroz koronakrizu
Pogledaj originalni članak

Repsly je američko-hrvatska tvrtka koja većinu razvoja ima upravo u Zagrebu, dok je dio tvrtke i vodstva u Bostonu u Sjedinjenim Državama. Taj nekadašnji zagrebački startup koji je izrastao u uspješnu IT tvrtku ima klijente u čak 80 zemalja, stoga je pandemija koronavirusa i sve nevolje koje je sa sobom donijela postavila pred Repsly niz izazova.

Repslyjev proizvod je aplikacija za zaposlene u maloprodaji, posebice za brend-menadžere i distributere, kojima pomaže u nadzoru pozicioniranja proizvoda na policama i vlastita učinka. Pri tom aplikacija ima niz dodatnih funkcionalnosti, od raznih obrazaca i formulara koje je lakše održavati u sistematiziranoj i kontroliranoj aplikaciji te koja pruža kompletan uvid u rad terenskih timova.

I kava je nestajala s polica

– Repsly je alat koji može koristiti više vrsta terenskih timova, iz više industrija. Naši klijenti koji prodaju proizvode koji nisu u prehrambenoj ili zdravstvenoj industriji osjetili su najveći udarac jer su se maloprodajne distribucije trebale zatvoriti. Te su tvrtke zaustavile terenske timove i u nekim slučajevima pauzirale Repslyjeve račune. Ipak, kako je život krenuo dalje, klijenti se počinju pomalo vraćati, a pritom pristižu i novi klijenti. Maloprodaja se mijenja, a time mijenjamo i aplikaciju Repsly. Jako se ponosim našom fleksibilnošću i važnošću koju smo postigli među brendovima, odnosno našim korisnicima – kazuje glavni izvršni direktor Matthew Brogie i nastavlja: – Brzo smo se prebacili u potpuno drukčiji način rada i iznenadio sam se koliko smo lako to izveli dok u svijetu vlada kaos. Naš je tim postao čak produktivniji, tako da izlazimo iz krize jači negoli što smo bili prije nje!
Peter Billante, CPO, tvrdi kako su u nekim slučajevima njihovi klijenti povećali korištenje aplikacije, pogotovo u prehrambenoj industriji.
– Za prvog udara bilo je puno proizvoda koji su brzinom svjetlosti odlazili s polica, što je značilo da ih je trebalo što prije popuniti. U tome je našim klijentima trebalo najviše pomoći.

Primjerice, u jednom trenutku kava se masovno prodavala jer je većina radila od kuće i potražnja je rasla. Svuda, poznato je, naglo je porasla kupnja toaletnog papira, valjalo je brzo popunjavati police i procjenjivati trend, uspone i padove u potražnji. Upravo je u tome naša aplikacija odigrala ključnu ulogu.

Budući da dolazi nova normalnost, vjerujem da će naša aplikacija za sve više brendova i korisnika postati desna ruka, za svaki korak koji slijedi, jer pružamo uvid upravo u podatke koji im trebaju za donošenje najboljih odluka – smatra Peter Billante.

Trgovci širom svijeta ograničavaju broj ljudi u trgovinama, dok su u isto vrijeme mnoge police još uvijek prazne. Repsly upravo omogućuje klijentima pristup takvoj vrsti informacija ne bi li brzo mijenjali način rada tako da odgovore u nekoliko minuta, preusmjeravanjem ili reprogramiranjem svog tima i njegovih akcija, pojašnjava Billante i ističe kako je pandemija i prava prilika za tvrtke koje znaju i žele koristiti podatke za donošenje najboljih odluka.
Marko Linke, suosnivač, nadovezuje se i naglašava: – Budući da je Repsly alat za optimizaciju plasiranja proizvoda u maloprodaju i prihoda i troškova vezanih s tim, sve smo interesantniji klijentima koji se odluče pametno pristupiti novom dobu.

Nagrada usred pandemije

Kada se pak radi o samom Repslyju, čiji je proizvod prisutan u 80 zemalja, Linke kazuje da su reagirali poput opruge, kad su ih blokade i karantene stisnule, i oni su se stisnuli. No čim je to popustilo, i oni su se istog trena počeli vraćati. Jer uspjeh Repslyja izravno je vezan uz uspjeh njegovih korisnika.
– Impresioniran sam kako je ljudski rod žilav i nepokolebljiv, a s time u vezi i kako smo stvorili snažnu i izdržljivu tvrtku. I silno sam ponosan što vidim da u tvrtki imamo tako snažnu i hrabru ekipu – ističe Linke i dodaje: 
– Da, karantena nas je sve stisnula, ali mi smo usredotočeni na budućnost, imamo sredstva za rad i svom žestinom radimo dalje. Cijelu ovu situaciju gledam kao oštar zavoj na cesti, kroz koji vozimo sporije, ali sad smo već na izlasku iz zavoja i Repsly stišće gas do daske – slikovit je Marko Linke.

U Repslyju, koji zapošljava šezdesetak ljudi, u jeku krize radilo se od doma, trenutačno se djelomično radi i u uredu, a zaposlenici su podijeljeni u dva tima koji se izmjenjuju.

Uskoro će organizirati prvu virtualnu konferenciju “Retail Leaders Roundtable - “The New Normal in Retail”. Ugostit će velika imena retail industrije s ciljem edukacije sudionika i svih onih koji žele unaprijediti svoje poslovanje.

Usto su se prijavili na natjecanje u Velikoj Britaniji - SEECX Awards gdje su u konkurenciji jakih tvrtki SEE regije, u dvije kategorije (Retail i Digital Customer Experience) osvojili dva druga mjesta.•

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.