Prije službenog predstavljanja - sredinom rujna na salonu automobila u Frankfurtu - nova Astra jučer se pokazala u Zagrebu. Hrvatska pretpremijera pete generacije Opel Astre pokazuje da njemački proizvođač ozbiljno računa na naše tržište, ali i otvorena je poruka da im je Astra najvažniji model i da njezinim potencijalnim kupcima svakako daju prednost pred reflektorima međunarodnog salona automobila. Više od deset godina zastupnik niti jedne marke nije uspio novitet dovesti u Hrvatsku prije premijere na nekom od svjetskih salona.
U prodajne salone Astra će se ipak uputiti tek nakon predstavljanja u Frankfurtu, a u Hrvatskoj će se moći kupiti od studenog, i to po cijeni od 122.300 kuna (za 1,4 izvedbu od 100 KS)
Na našem tržištu, serijska oprema nove Astre obuhvatit će 6 zračnih jastuka, ESP, pomoć pri kretanju uzbrdo, klima-uređaj, radio USB, Bluetooth, komande na upravljaču, temopomat/limitator brzine, grijane retrovizore... Nova generacija Astre temelji se na novoj laganoj arhitekturi vozila. U ponudi su samo motori najnovije generacije (od 95 do 200 konjskih snaga). Brojne tehnologije i sustavi pomoći povećavaju udobnost i sigurnost putnika, a sustav za povezivanje i usluge Opel OnStar, moderna integracija mobitela i revolucionarna prilagodljiva svjetla s posve LED matricom IntelliLux postavljaju nove standarde. Nova generacija Astre prvi je Opelov model koji će od predstavljanja biti dostupan s osobnim pomoćnikom za povezivanje i usluge Opel OnStar.
Iza atraktivnih sportskih linija dinamične su performanse i učinkovitost. Zahvaljujući intenzivnom programu mršavljenja, nova je Astra 120 do 200 kg lakša od prethodnog modela. Iako su joj dimenzije manje, upotrebom kompaktnog dizajna i lakih materijala znatno su povećane prostranost i udobnost, ali i agilnost.
Nova je Astra duga 437 cm. Visoka je 146 cm, a diči se koeficijentom otpora zraka manjim od 0,30. Iako je manja izvana, te s dva cm manjim međuosovinskim razmakom, donosi prostraniju putničku kabinu. U interijeru vozača dočekuje nova instrumentna ploča. Manje je kontrolnih prekidača i gumba, a na središnjem dijelu konzole ističe se velik dodirni zaslon (do 8 inča) putem kojeg se upravlja većinom funkcija za zabavu i komfor.
>> Nova Opel Astra - kompaktnija i 200 kg lakša uz moderne motore i tehnologiju