Novi kabriolet

Opel Cascada: Kabriolet četverosjed s daškom luksuza

Foto: Opel
'cascada02_nnn_aut_230313'
Foto: Opel
'cascada14_nnn_aut_230313'
Foto: Opel
'cascada17_nnn_aut_230313'
Foto: Opel
'cascada13_nnn_aut_230313'
02.04.2013.
u 10:40
U Hrvatsku stiže krajem travnja, a cijena još nije poznata. U Njemačkoj stoji od 25.945 eura.
Pogledaj originalni članak

Baš u pravo vrijeme, s dolaskom proljeća, Opel na tržište dovodi svoj novi kabriolet Cascadu. Dolazi kao nasljednica Astre TwinTop, a iako je razvijena na platformi Astre te s njom uglavnom dijeli tehniku i međuosovinski razmak, Cascada nudi brojne novosti, pogotovo u odnosu na prethodnu generaciju kabrioleta. Prije svega Cascada je pravi četverosjed i s dužinom od 4,70 m smješta se u srednje velike kabriolete. Duža je, primjerice, i od luksuznih Audija A5 i BMW-a Serije 3, a za 30 cm veća je i od Peugeota 308 CC te 45 cm od Golfa Cabria.

Opel se odlučio za mnogo praktičniji meki platneni krov. Lakši je (mehanizam ima samo 50 kg) i zauzima manje mjesta, a automatski se pritiskom tipke sklapa za samo 17 sekundi. Vrlo praktično je i što se sprema u prtljažnik i obrnuto pri brzini do 50 km/h, pa u ovim još uvijek nestabilnim vremenskim uvjetima možete brzo i bez zastajanja mijenjati kabriolet u kupe odnosno kupe u kabriolet. Kad je krov spušten, u prtljažniku je solidnih 280 litara korisnog prostora, a kad je podignut nudi 100 l više.

Unutrašnjost je dizajnerski vrlo slična Astri i Insigniji uz luksuzne detalje poput finih kožnih rupičastih sjedala s ventilacijom, kvalitetnih materijala i izrade. Doduše, malo nam je zasmetao golemi A stup zbog kojeg pati vidljivost sprijeda, dok je vidljivost straga kad je krov podignut lošija zbog uskog stražnjeg prozora.

Imali smo priliku isprobati Cascadu s novim 1,6-litrenim turbobenzincem sa 170 KS i 260 Nm (280 Nm tijekom overboosta) okretnog momenta dostupnih od 1650 o/min. Nemalu masu Cascade od 1,7 tona pokreće vrlo poletno, zvuk je reski, a deklarirana potrošnja 6,3 l/100 km. Zbog dobro balansiranog ovjesa Cascada se može voziti sportski, a da pritom ne pati udobnost.

U Hrvatsku stiže krajem travnja, a cijena još nije poznata. U Njemačkoj košta od 25.945 eura.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.