Opel je u pravoj inženjerskoj invaziji, do 2016. godine planira lansirati tri nove obitelji pogonskih strojeva s čak 13 motora, čime će obnoviti 80 posto ponude svojih agregata. Proizvođač iz Rüsselsheima predstavit će i niz novih prijenosnih sustava. Za sada su predstavljeni novi 1,6-litreni benzinski i dizelski motori, a razvijaju se i novi 6-stupanjski ručni mjenjač, 5-stupanjski automatizirani ručni mjenjač za Adama i Corsu te 8-stupanjski automatski mjenjač. Novi 1,6-litreni 4-cilindrični turbobenzinci s izravnim ubrizgavanjem (SIDI - Spark Ignition Direct Injection) dolaze u dvije verzije, sa 170 i 280 Nm okretnog momenta i 200 KS i 300 Nm okretnog momenta.
U odnosu na prethodne Opelove 1,6 turbomotore, emisija CO2 i potrošnja goriva 13 posto su manja, dok su najveća snaga i okretni momenat povećani do 30 posto. Vrhunska elastičnost izvedbe Eco Turbo (SA 170 KS) očituje se u 20 posto boljem ubrzanju od 80 do 120 km/h u 5. stupnju prijenosa. Taj je motor već u ponudi, a premijeru ima u novom Opelovu kabrioletu Cascadi.
U Zafiri Tourer ovoga će ljeta biti predstavljen novi 1,6 turbodizelaš CDTI, koji će biti ponuđen u više razina snage, a postupno će zamijeniti 1,7 i 2-litrene dizelaše. Potpuno aluminijski motor najprije dolazi sa 136 KS. U Zafiri Tourer će ispuštati samo 109 g CO2/km.