OTPOR ZRAKA

Opel Insignia najaerodinamičnija limuzina u segmentu

Foto: Opel
Opel Insignia najaerodinamičnija limuzina u segmentu
22.08.2013.
u 10:00
Koeficijent otpora zraka je manji od 0,25, a poboljšanja su kod 2,0 CDTI verzije smanjila ispuštanje CO2 na 99 g/km CO2
Pogledaj originalni članak

Zahvaljujući pametnim promjenama na karoseriji Opel Insignia je postala najaerodinamičnija limuzina u D segmentu na tržištu. Opelovi inženjeri su uspjeli smanjiti koeficijent otpora zraka ispod 0,25 za limuzinsku izvedbu i na 0,28 za karavanski Sports Tourer.

Ugradili su nove proširene pokrivače podvozja, šire prednje spojlere, kućišta stražnjih svjetala dizajnirana tako da se poboljša protok zraka i novi integrirani stražnji spojler. Ugrađen je i aktivni otvor hladnjaka koji se otvara samo kada motor treba zrak za hlađenje. Ostalo vrijeme je zatvoren i time se smanjuje otpor.

Te promjene su pridonijele da verzija Insignije sa 2,0 CDTI motorom sa 140 KS ispušta samo 99 g/km CO2, a službenih podataka o potrošnji još nema. Insignia ima autonomiju veću od 1800 km, pa bi se s jednim spremnikom goriva moglo stići od Zagreba do Londona, a prosječni Hrvat koji godišnje prolazi oko 12.000 km, Insigniju bi do čepa morao tankirati samo sedam puta godišnje.

Opel je najavio i redizajn središnje konzole koja sada napokon ima manje tipki pa je jednostavnija za korištenje.

>> Elegantna Insignia spremna je dublje zagaziti u blato

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.