Zahvaljujući pametnim promjenama na karoseriji Opel Insignia je postala najaerodinamičnija limuzina u D segmentu na tržištu. Opelovi inženjeri su uspjeli smanjiti koeficijent otpora zraka ispod 0,25 za limuzinsku izvedbu i na 0,28 za karavanski Sports Tourer.
Ugradili su nove proširene pokrivače podvozja, šire prednje spojlere, kućišta stražnjih svjetala dizajnirana tako da se poboljša protok zraka i novi integrirani stražnji spojler. Ugrađen je i aktivni otvor hladnjaka koji se otvara samo kada motor treba zrak za hlađenje. Ostalo vrijeme je zatvoren i time se smanjuje otpor.
Te promjene su pridonijele da verzija Insignije sa 2,0 CDTI motorom sa 140 KS ispušta samo 99 g/km CO2, a službenih podataka o potrošnji još nema. Insignia ima autonomiju veću od 1800 km, pa bi se s jednim spremnikom goriva moglo stići od Zagreba do Londona, a prosječni Hrvat koji godišnje prolazi oko 12.000 km, Insigniju bi do čepa morao tankirati samo sedam puta godišnje.
Opel je najavio i redizajn središnje konzole koja sada napokon ima manje tipki pa je jednostavnija za korištenje.