Novo na tržištu

Opelov zaokret: Više neće nuditi 'gole' modele, evo koliko košta nova, bogatija Corsa

Foto: Opel
Foto: Opel
Foto: Opel
Foto: Opel
U kabini nove Corse nalazimo potpuno digitalni kokpit te novi sustav za informiranje i zabavu, prilagodljiv i s bežičnim ažuriranjima
Foto: Opel
Foto: Opel
Foto: Opel
Foto: Opel
Foto: Opel
Foto: Opel
05.03.2024.
u 08:00
Njemački Opel hrvatskom je tržištu ponudio dva noviteta, gradski i kompaktni. Karavanska Astra u svojoj 11. generaciji na multienergetskoj platformi uz inačice na benzin i dizel donosi i električni pogon: plug-in hybrid i Astra Electric
Pogledaj originalni članak

Hrvatsko tržište novih automobila bogatije je za dva zanimljiva modela – Opel Corsu i Astru Sports Tourer. Gradska Corsa srce je Opela od 1982. godine, ove godine ona je i najprodavaniji model automobila u Hrvatskoj, a u novu je generaciju njemački proizvođač utkao svo svoje umijeće i punu paletu moderne tehnologije. Moderan je, naravno, i dizajn. Nova Corsa atraktivna je, djeluje mladenački. 'Nos' joj je potpuno nov, upečatljiva su potpuno LED svjetla, kao i Opel Vizor, karakteristična maska. Čist dizajn vlada i straga, gdje uočavamo i novi natpis. U kabini nalazimo potpuno digitalni kokpit te novi sustav za informiranje i zabavu, prilagodljiv i s bežičnim ažuriranjima. Omogućuje upotrebu više uređaja, a u novoj Corsi moguće je i bežično punjenje pametnog telefona. Uz 10-inčni dodirni zaslon infotainmenta, nov je i upravljač te mjenjač. Sjedala, jedan od dva elementa kojima ovaj proizvođač posvećuje dodatnu pažnju (drugi su svjetla, konkretno nova IntelliLux LED Matrix svjetla), udobna su i prostrana. Prostora za ovaj segment ima dovoljno i na stražnjim sjedalima. Prtljažnik prima do 1081 litru, sa spuštenim stražnjim sjedalima. Ispod podnice prtljažnika dodatni su pretinci, praktični za pohranu opreme vozila i kabela za punjenje kod električne Corse.
Što se tiče pogonske game, Corsa se nudi s benzinskim motorima, u hibridnoj izvedbi te kao potpuno električan model. Corsa Electric dolazi sa 136 konjskih snaga, kao i dosad, ali novina je model s većim dosegom, s novim električnim motorom od 156 KS. U oba slučaja, maksimalni okretni moment je 260 Nm, no prinova u Corsinoj električnoj gami s jednim punjenjem 51 kWh baterije može prijeći do 405 km.

VEZANI ČLANCI:

Nova Corsa dobro se vozi, odziv je brz, težište nisko. Proizvođač ističe podvozje prilagođeno (i) vožnji autocestama. Električna Corsa ima i šire tragove kotača, kao i aluminijske naplatke s aerodinamičnim značajkama. Vozač može odabrati između tri načina vožnje: eco, normal i sport. O njegovu odabiru ovisi raspoloživa snaga, pa tako i brzina reakcije vozila i potrošnja. No, kod kickdowna je uvijek na raspolaganju puna snaga, bez obzira na mod vožnje. Hibridna Corsa prvi je Opelov 48-voltni, odnosno blagi hibrid. Uz benzinski motor Millerova ciklusa, u nju je ugrađen električni motor od 28 KS i 0,89 kWh baterija – dovoljno za pokretanje, kratku vožnju pri niskim brzinama. Iz Opela navode da je više od 50% vremena u gradu moguće voziti se samo na struju, a u odnosu na samo ICE motor potrošnja na 100 km je 0,8 l manja. U kombinaciji je i 6-brzinski DCT automatski mjenjač. Kod hibridne Corse nudi se izbor između 100 i 136 konja. Kod ICE motora raspon ide od 75 do 130 KS, a ovisno o odabranom motoru nude se ručni mjenjači s pet ili šest stupnjeva prijenosa te 8-stupanjski automatik.

Foto: Opel
U kabini nove Corse nalazimo potpuno digitalni kokpit te novi sustav za informiranje i zabavu, prilagodljiv i s bežičnim ažuriranjima

Nova Corsa dolazi u tri razine opreme. Ulazni model je Corsa Edition 1,2 75 KS MT5 s cijenom od 19.400 eura. Serijski, među ostalim, donosi klima-uređaj, stražnje parkirne senzore, el. podizače svih prozora, tempomat, sustav zadržavanja vozne trake, automatsko kočenje u nuždi, detekciju pješaka i prometnih znakova, senzor za kišu, automatska prednja LED svjetla, radio multimediju. Blagi hibrid od 100 konja, s automatskim mjenjačem eDCT6, stoji 24.194 eura, što je 1650 eura više od nehibridne inačice sa 100 KS i automatskim mjenjačem. Početna Corsa Electric Edition košta 34.800 eura, uz 136 konja. Izvedba sa 156 konja ima cijenu 36.800 eura. Ovdje valja kazati i da je Opel od petka 8. ožujka u podne do subote 9. ožujka 2024. u podne pripremio svoju sad već tradicionalnu akciju u kojoj automobile nudi uz posebne popuste i brzu isporuku. Dakle, i ovi noviteti u tom će razdoblju biti povoljniji.
Opel Astra ST, pak, u motornoj gami ima benzince, dizelaše – od 110, odnosno 130 konja - plug-in hibrid sa 180 KS, GS-e inačicu (PHEV, 225 KS), kao i potpuno električnu izvedbu od 156 konjskih snaga. Također stiže u tri razine opreme - Edition, GS Line i Ultimate. Automobil dug 464,2 cm u prtljažnik prima od 597 do 1634 litre. Kao i kod Corse, pročišćen je dizajn kako vanjštine, tako i unutrašnjosti. I ovdje su na izbor tri moda vožnje Astre ST Electric. Plug-in hibrid troši 1,2-1,1 l/100 km; samo na struju može prijeći 60 km, odnosno 72 km po gradu. Do stotke pojuri za 7,7 sekundi. Blagi hibrid u proizvodnju kreće u travnju. Nova Astra ST stoji od 27.407 eura, za benzinca od 110 konja. Dizelašu od 130 konja, s automatikom, cijena je 32.228 eura, dok za Astru PHEV GS Line valja dati 44.675 eura. Električna Astra ST košta od 45.500 eura. 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.