TAJNO OGLAŠAVANJE?

Osim Microsofta, i EA plaćao gamerima za reklamiranje na YouTubeu

Foto: Goran Ferbežar/PIXSELL
Osim Microsofta, i EA plaćao gamerima za reklamiranje na YouTubeu
23.01.2014.
u 12:55
Prema dokumentima objavljenima na forumu NeoGAF, EA je izričito tražio da svi detalji vezani uz dogovore ostanu tajni
Pogledaj originalni članak

Ovaj tjedan medijima se proširila vijest da je Microsoft u partnerstvu sa stranicom Machinima plaćao korisnicima YouTubea da promoviraju njihovu konzolu Xbox One. Međutim, ispostavlja se da Microsoft nije jedini koji je na taj način pokušao promovirati svoje proizvode.

Kako piše The Verge, poznati proizvođač igrica Electronic Arts ima čitav program u sklopu kojeg plaća obožavatelje na YouTubeu da promoviraju naslove kao što su Battlefield 4 i Need for Speed: Rivals.

Program se zove Ronku, a EA gamerima navodno plaća 10 dolara za tisuću pogleda, što je dosta više od Microsoftovih 3 dolara po tisuću pogleda. Prema dokumentima objavljenima na forumu NeoGAF, autori videa na YouTubeu morali su slijediti točno određene upute za promoviranje igara.

U čemu je zapravo problem? Nema ničeg lošeg u plaćenom oglašavanju, no američka Federalna trgovinska komisija (FTC) od promotora traži da jasno i glasno svojoj publici kažu da rade za određenu tvrtku. Prema dokumentima s NeoGAF-a, EA je od svojih plaćenika izričito tražio upravo suprotno - da svi detalji vezani uz dogovore ostanu tajni.

Međutim, glasnogovornik tvrtke poslije je potvrdio postojanje programa Ronku, tvrdeći ipak da program od sudionika zahtjeva poštovanje uputa FTC-a te naglašavanje sponzoriranih sadržaja.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.