Izgledom profinjenog avanturista novi Rifter izražava slobodu kretanja. Kažu to u Peugeotu, koji će tržištu ove jeseni ponuditi novi Rifter.
Prepoznatljivih obrisa i već tradicionalno obdaren na poljima funkcionalnosti i prilagodljivosti, Rifter se nameće dopadljivim stilom, mješavinom robusnosti i uglađenosti. Izgrađen je na platformi EMP2, poznatoj po dinamičkim kvalitetama. U kombinaciji s posebnim razvojem na stražnjoj strani kako bi se unaprijedila modularnost i opterećenje, ona pruža za ovaj segment optimalnu kombinaciju udobnosti i držanja ceste.
Rifter je dostupan u dvije duljine, s pet ili sedam sjedala. Osnovna je duga 440, a produžena 475 cm. Svako od tri individualna sjedala u drugom redu može primiti dječju sjedalicu. U produženoj izvedbi, dva neovisna sjedala u 3. redu su klizna i mogu se izvaditi. U putničkoj kabini nalazimo za Peugeot već uobičajen i-Cockpit, koji je također zaslužan za dojam uglađenosti. S druge strane, tom dojmu ne laska (pre)grub ručni mjenjač.
S popisa sigurnosne opreme, ovisno o izvedbi, izdvaja se adaptivan tempomat, prepoznavanje prometnih znakova, Active Safety Brake, elektronska kontrola stabilnosti prikolice, Visiopark kamera (180°). Benzinske boje brane dvije izvedbe 1,2 PureTech motora - 130 konja snažna s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem (dostupan tijekom 2019.) i ona sa 110 KS koja dolazi uz 5-brzinski ručni mjenjač.