zasjali u lockdownu pa potonuli

Osnivači Clubhousea, pandemijske hit-mreže, maštaju kako će vratiti staru slavu i istodobno dijele otkaze

Osnivači Clubhousea, pandemijske hit-mreže, maštaju kako će vratiti staru slavu i istodobno dijele otkaze
03.05.2023.
u 21:46
Clubhouse se prvi put pojavio kao aplikacija samo za pozive tijekom pandemijskih lockdowna 2020., a potom se razvio u mjesto audiorasprava o različitim temama, primjerice o glazbi, modi i tehnologiji. Tu su se pojavljivala imena poput MC Hammera, Opre Winfrey pa i Marka Zuckerberga, čelnika Mete, te Elona Muska.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.