Uoči skorašnjeg predstavljanja osvježene sedme generacije VW Golfa - koja je najavljena za studeni - Seat je prezentirao redizajniranu verziju treće generacije Golfova mlađeg brata Leona. Kompaktni Seat izmijenjen je u svim karoserijskim izvedbama. Najprije će na tržište početkom iduće godine stići peterovratna izvedba i karavanski ST (čak 35% udjela u prodaji), a kasnije i trovratni SC, povišeni X-periance i sportska Cupra. Vizualne promjene nisu velike, linije sprijeda i straga su nešto oštrije, rešetka hladnjaka i prednji branik su novi i zbog njih je automobil izdužen za 40 mm. Nude se tri nove boje i dizajn aluminijskih naplataka. U unutrašnjosti su korišteni kvalitetniji materijali, posebno kod nove opreme Xcellence koja uključuje presvlake sjedala od alcantare i kože, aluminijske umetke te višebojnu ambijentalnu rasvjetu, a unaprijeđen je i multimedijski sustav s novim 8-inčnim zaslonom.
Kod motorizacije je novost početni turbobenzinski 1,0-litreni trocilindarski motor sa 115 KS kakav se već ugrađuje u Audi A3 i VW Golf. Ostali benzinci su dobro poznati TSI turbobenzinski motori s četiri cilindra, a top izvedba bi trebala biti Cupra s 300 KS. Dizelski raspon motora je 1,6 TDI-ja s 90 KS do 2-litrenog TDI-ja sa 184 konja. Ovisno o izvedbi ručni mjenjači imaju pet ili šest stupnjeva, a velik broj motora može se kombinirati i s DSG automatikom s dvije spojke. Osim standardnog prednjeg pogona, Seat Leon X-periance dolazi u 4Drive izvedbi s 5. generacijom Haldex spojke.
Leon će sada biti dostupan s adaptivnim tempomatom s kočenjem u nuždi do 60 km/h i sustavom asistencije u prometnoj gužvi. Na tržištu ga možemo očekivati u veljači 2017. godine.
Bilo je nedavno rečeno da će se ova mala trocilindrična smeća ukinuti od iduće godine jer ne mogu proći pooštrene eko testove iduće godinE, kad ono NOVI motor! Inače ti mali trocilindraši troše kao veliki kombiji a turbo ih vrlo brzo razvali i ne traju dugo!