Mazdin kompaktni SUV, model CX-3, u redizajniranom je izdanju stigao na hrvatsko tržište. Stoji od 136.060 kuna, za koliko se CX-3 nudi u izvedbi G121 Emotion. Snažniji benzinac sa 150 konja dolazi uz AWD pogon, a nudi se i dizelaš od 115 konjskih snaga. Početni benzinac od 121 KS može biti uparen sa 6-stupanjskim ručnim ili automatskim mjenjačem.
Japanski SUV vizualno je utegnut izvana i iznutra. Razlike u odnosu na prethodni model nisu velike, ali doprinose boljem ukupnom dojmu. Prednja maska dobila je više kromiranih dijelova, a okviri prozora i maglenki sada su crni. CX-3 u ponudi sada ima i nove 18-inčne aluminijske naplatke. U kabini, materijali su kvalitetniji, sjedala šira, centralna konzola izmijenjena. Klasična ručna kočnica sada je električna.
U ponudi su, dakle, 6-brzinski ručni i automatski mjenjač te pogon na prednje i na sve kotače. Skyactiv tehnologija i dalje prožima sve komponente - motor, mjenjač, ovjes... - što rezultira odličnim odzivom i umjerenom potrošnjom goriva. Oprema je odlična već od početne izvedbe. Obuhvaća, među ostalim, G-Vectoring control, dinamičku kontrolu stabilnosti, audio sustav s kontrolama na upravljaču, klima-uređaj.
Pogledajte i video intervjua s Matom Rimcem:
Divna vozila gdje je spoj vozača i automobila na najvišoj razini uz bok BMW-u tom smislu. Inžinjeri im rade revolucionarne stvari u inovacijama na motorima i postali su predvodnik kao Honda nekada. samo Šteta što tu pamet nikako ne usmjere na novu eru u automobilnosti znači hibridni kao tranzicija i neminovno električni pogon kao buduće krajnje riješenje. Ne vidim da su spremni za 2020.g. kad na snagu stupi regulativa koja propisuje max.95g CO2 na razini flote a uz dužno poštovanje prema naporima da se smanji potrošnja posljedično i emisije ispušnih plinova sadašnji rezultati su 110g CO2u Mazdama 2 i preko 250g u Cx7. Tvrdoglavo odbijanje prihvačanja novih pogona može rezultirati samo ključem u bravu što ne vjerujem da se može dogoditi ili kupovanje gotove tehnologije od drugih proizvođača što ih je skoro isto glave došlo prije kad su se ljudi počeli okretati od Mazde kad su neki Fordovi dijelovi ispod haube masovno krepavali k je Ford imao udjel u Mazdi.