Citroën C4 u novom izdanju - s novim svjetlosnim potpisom, korisnim tehnologijama i motorima najnovije generacije - na hrvatsko tržište stiže u ožujku. Cjenovno kreće od 106.900 kuna, koliko stoji u PureTech 110 Live izvedbi. Dizelsku ponudu otvara HDi 90 Live, po cijeni od 108.900 kn.
Dobra osnovna oprema
Dizelski motori BlueHDi 100 s ručnim mjenjačem, BlueHDi 100 S&S s ručnim mjenjačem te BlueHDi 120 S&S s ručnim mjenjačem i šest stupnjeva prijenosa u Hrvatskoj će biti dostupni od srpnja. Osnovna Live oprema obuhvaća, među ostalim, ABS, REF, AFU, ESP, ASR, pomoć pri pokretanju na kosini, prednje i bočne zračne jastuke i zračne zavjese, daljinsko centralno zaključavanje, el. pokretane i grijane retrovizore, el. podizanje stakala sprijeda, klima uređaj, regulator/limitator brzine, preklopivu stražnju klupu.
Otmjen dizajn, udobnost i odlične vozne osobine aduti su C4 modela i za novu modelsku godinu. Novi svjetlosni potpis naglašen je dnevnim LED svjetlima, a stražnja se strana zbog svjetala sa 3D efektom doima dinamičnijom. Unutrašnjost donosi nove presvlake i jednostavniju armaturnu ploču s novim 7-inčnim tabletom osjetljivim na dodir. Dimenzije su ostale iste te je C4 dug 433 centimetra, širok 179, a visok 149 cm. Zbog međuosovinskog razmaka od 261 cm, djeljive stražnje klupe i obujma prtljažnika od 408 litara, prostora ne nedostaje.
Novi trocilindraši
Nova gama modela Citroën C4 odlikuje se novim motorima Euro 6 u kojima su povezane jednostavnost i učinkovitost.
U ponudi su dva nova trocilindarska PureTech benzinca i dva nova BlueHDi dizelaša. Motori PureTech troše do 25% manje goriva. PureTech od 110 konjskih snaga, uparen s ručnim mjenjačem, troši od 4,7 l/100 km i emitira 110 g CO2 po kilometru s gumama iznimno niskog otpora kotrljanja. Birati se može i PureTech od 130 KS, sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem.
>> Cactus je prava atrakcija na cesti, a u najštedljivijoj verziji troši 5 litara
>> Idealan za gradske gužve, ali solidan i za duže putovanje
ma sve vam vjeruje mo,još malo pa ćete pisati da uopće netroše nego dolijevaju naprotiv,što se više voziš tank ti sve puniji!!