Gotovo da nema automobilske marke koja (i) ove godine na tržište neće uvesti barem jedan novi ili redizajnirani automobil. Kada kojega od njih možete vidjeti u prodajnom salonu u susjedstvu, provjerite na stranicama Autogodišnjaka za 2016. koji se već nalazi na kioscima po cijeni od samo 9,90 kn.
Ovo vrijedno izdanje donosi detaljan pregled novih i redizajniranih modela automobila koji na tržište izlaze ove godine. Mnoge od njih već smo imali priliku voziti, pa Autogodišnjak sadrži i recenzije noviteta, s istaknutim adutima koji će ga izdvojiti iz mase. Velik broj najavljenih novih modela – osim kontinuiranom radu automobilske industrije - može zahvaliti i činjenici da se europsko tržište izvuklo iz krize te da gotovo svim proizvođačima automobila prodaja već neko vrijeme bilježi stabilan rast. Od značajnijih pridošlica svakako treba izdvojiti Renault Megane – najvažniji Renaultov ovogodišnji novitet, ali i jedan od općenito najvažnijih ove godine – potom Fiat Tipo, kojega iz Fiata izdvajaju kao njihov najbitniji model u zadnjih nekoliko godina.
Premium marke također su se iskazale s kolekcijom za 2016. godinu. Mercedes-Benzova E-klasa nikad dosad nije imala toliko napredne tehnologije, toliko detalja koje inače očekujemo od još luksuznije S-klase. Volvo S90, pak, na svjetsku scenu donosi potpuno nove sigurnosne sustave, BMW najavljuje novu paletu električnih modela, Jaguaru stiže prvi kompaktni SUV. Kako smo već naveli – svaki proizvođač ove godine u gamu uvodi bar jedan novitet. U novom Autogodišnjaku provjerite kakvi su čiji aduti.
Koliko svaki pojedini automobil stoji u Hrvatskoj, također možete provjeriti u Autogodišnjaku 2016., u detaljnom cjeniku svih motornih izvedbi, svih modela i svih marki. Ovo posebno izdanje donosi i vodič kroz šumu propisa i dokumentacije potrebne za kupnju automobila putem kredita ili leasinga, kao i sve potrebne informacije o obveznom osiguranju automobila.
Potražite na kioscima novi Autogodišnjak za 2016. godinu za samo 9,90 kn!
Gospodo novinari, da li ste kada čuli da se ovakvi reklamni članci obilježavaju kao reklama ili sponzorirani članak? Očito niste! Jadno i žalosno.