Uspješni poduzetnik

Mate Rimac otkrio koliko će proizvesti automobila C-TWO

Foto: Screenshot Facebook
Mate Rimac
Foto: Davor Javorovic/PIXSELL
Rimac Automobili otvorili svoj ured u Osijeku
29.09.2018.
u 14:10
Mate Rimac na Zrinjevcu je izložio Rimac C_TWO, a potom je došla vijest o vrijednom ugovoru s tvrtkom Automobili Pininfarina
Pogledaj originalni članak

Kao i jučer, veliki broj Zagrepčana došao je pogledati Rimac C_TWO, senzacionalni novi automobil Mate Rimca i njegovih Rimac-Automobila.

No, ovaj puta teško je bilo razlučiti kome se bilo teže približiti – podiju na kojem se nalazio automobil ili samom Mati Rimcu koji nije prestajao dijeliti autograme na neki komad papira, najčešće atraktivan poster njegove tvrtke koji se mogao dobiti na licu mjesta.

Uistinu, kao da je došla kakva rock zvijezda, šilterica s imenom tvrtke na glavi, on kao i uvijek jednostavno odjeven, Mate Rimac nije nikome odbijao potpisati se ili slikati se. Morali smo i mi malo pričekati da pred kamerom dobijemo odgovore na nekoliko pitanja. Posebno je zanimljivo bilo što su posjetitelji nerijetko imali zavidno predznanje te su s Rimcem razgovarali ravnopravno, poneki puta morao je uložiti i nešto više energije nego što je možda očekivao.

Dakle, C_TWO počet će se isporučivati 2020. godine, napravit će ga se u ograničenoj ediciji od 150 komada. Prije toga, automobil će proći još niz rigoroznih testiranja, 820 statičkih u samoj tvrtki, a onda će se 20 primjeraka koji su namijenjeni testiranju uputiti na brojne testne staze, poput Nurburgringa, Nardoa, ali i Grobnika, riječ je o tisućama testnih krugova, sve, naravno, zatvoreno za javnost.

Pogledajte video - Rimac je slikovito objašnjavao kako je s njegovim autom izletio popularni TV voditelj

Podsjetio se Mate Rimac i nesreće s Richardom Hammondom u Conceptu_One gdje je popularni voditelj nekada Top Geara a danas The Grand Toura letio 110 metara niz padinu pri čemu je i krovom završio na sporednoj cestici ali se od nje odbio i nastavio sve dok se automobil nije zaustavio, nakon toga i zapalio.

No, Hammond je izašao samo s lakšim ozljedama što svjedoči kako je Rimčev prvi automobil konstrukcijski zaista impresivan. Ostatak iz sudara dovežen je u Rimac-Automobile gdje je svaka pukotina temeljito pregledana kako bi se uočile točke koje treba ojačati kako bi automobil bio u stanju izdržati i takvo izlijetanje.

Što se tiče C_TWO, zbog njega ali i zbog potvrđene suradnje s Automobili Pininfarina uredit će se dodatne dvije hale u Svetoj Nedelji, barem dok se ne pronađe adekvatan prostor koji bi bio nova lokacija tvrtke. Podsjetimo, srce C_TWO, njegov elektropogon čine četiri individualna električna motora kojima upravlja Rimac All-Wheel Torque Vectoring, koji raspoređuje moment po svakom kotaču, kontrolira moment 100 puta u sekundi i tako se omogućuje iskorištavanje maksimalne količine prianjanja svakog kotača. Baterija kapaciteta 120 kWh jednim punjenjem omogućuje domet od 650 kilometara.

Količina tehnologije očituje se i u procesnoj snazi računala ugrađenih u automobil koja je jednaka računalnoj moći 22 MacBook Pro računala. Rimčev tim za autonomnu vožnju trenutačno na hrvatskim prometnicama prikuplja podatke i testira algoritme koji će rezultirati autonomnim sustavima ovog supersportskog automobila na stazi. C_TWO ostvaruje najveću brzinu od 412 km/h, oslobađajući 1914 konjskih snaga, a od 0 do 100 km/h ubrzava za 1,97 sekundi. Ovaj automobil razvijen je iznova, ne nasljeđujući ništa iz prve generacije, Concept_One automobila, osim ideje da bude tehnološki najnapredniji supersportski automobil na svijetu..

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 74

SA
samoborka
11:25 29.09.2018.

Rasturaj Mate,samo nek se zderu! Neka pati koga smeta (a zna se koga smeta!). Tko pljuje po Mati i njegovoj firmi te uspjehu, ima Agrokor i Uljanik pa nek se divi tim mega uspjesnim primjerima "hrvatskog" poduzetnista.

JU
jumbo2110
12:06 29.09.2018.

Nekuzim sta ste tako ljubomorni, sta vam je Rimac uzeo u zivotu. Svaka cast Rimcu, guraj dalje majstore.

GR
grebza
14:10 29.09.2018.

Bože koliko glupih i primitivnih komentara a rijeko od tih zna išta o njegovim autima, poslovanju i ugledu u svijetu.