upozoravaju britanci

Ovo je deset najnepouzdanijih automobila od 1997. godine...

Foto: Press Association/PIXSELL
audi rs6
Foto: Arhiva VL
BMW M5
Foto: Automobilesreview.com
bentley
26.11.2012.
u 10:22
Uz učestalost kvarova, kriterij za rangiranje bila je prijeđena kilometraža te troškovi popravka
Pogledaj originalni članak

Audi RS6, BMW M5 te Mercedes-Benz SL najnepouzdaniji su automobili koji su se u posljednjih 15 godina našli na britanskom tržištu, objavila je osiguravajuća tvrtka Warranty Direct.

Navedena osiguravajuća tvrtka koristeći više od 200.000 polica osiguranja u razdoblju od 1997. godine pa do danas rangirala je više od 450 modela automobila, a uz učestalost kvarova, kriterij za rangiranje bila je prijeđena kilometraža te troškovi popravka.

Zanimljivo je i da se među prvih deset s najvećim indeksom nepouzdanosti našao i Porsche 911 (modeli 2001.-2006. godine), koji je imao malu godišnju stopu kvarova, ali su troškovi popravka bili veliki (oko 1.050 eura). Također, čudno je i da gotovo sva mjesta u prvih deset na listi zauzimaju modeli njemačkih proizvođača.

Ovo je lista deset najnepouzdanijih modela prema Warranty Directu:

1. Audi RS6

Godina proizvodnje: 2002-2011

Indeks pouzdanosti: 1.282

2. BMW M5

Godina proizvodnje: 2004-2011

Indeks pouzdanosti: 717

3. Mercedes-Benz SL

Godina proizvodnje: 2002-

Indeks pouzdanosti: 555

4. Mercedes-Benz Viano (V klasa u Britaniji)

Godina proizvodnje: 1996-2004

Indeks pouzdanosti: 547

5. Mercedes-Benz CL

Godina proizvodnje: 2000-2007

Indeks pouzdanosti: 512

6. Audi A6 Allroad

Godina proizvodnje: 2000-2005

Indeks pouzdanosti: 502

7. Bentley Continental GT

Godina proizvodnje: 2003-

Indeks pouzdanosti: 490

8. Porsche 991 (996)

Godina proizvodnje: 2001-2006

Indeks pouzdanosti: 442

9. Land Rover Range Rover

Godina proizvodnje: 2002-

Indeks pouzdanosti: 440

10. Citroen XM

Godina proizvodnje: 1994-2000

Indeks pouzdanosti: 438

>>Razbijene jurilice: Ovako voze Mr. Bean, Lindsey Lohan i Britney

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 33

TP
Tihomir Prdež
11:47 26.11.2012.

Cijena!? Pa fićek će se 100 puta pokvariti godišnje...otvoriš haubu, lupiš ćekićem i ideš dalje. Naravno da par kvarova nekog sportskog automobila više košta, ali to ne znači da je nepouzdaniji. Osim toga, tko ima za RS, M ili SL, ima i za servis, a neka osiguravajuće kuće sastavljaju indekse kako god hoće. Jedino mi žao onih sa citroenom koji su se izgleda naplaćali kao da voze porshe.

IG
igorl
13:04 26.11.2012.

Pff - da ih popravljaju kod Tokica da vidis kak bi jeftinije bilo. Dobro je poznato da svabski auti imaju, skupe "originalne" dijelove jer im odtam ide cjeli profit, auto daju prakticki po proizvodnim cjenama a onda jos jedan auto naplate kroz repromaterjal kroz 5 godina... Vozil sam sluzbenog pasata i za zamjenit neku plasticnu polugicu su htjeli neznam 3k kuna jer se kao treba mjenjat valjda kompletna upravljacka ploca. Kod "neovlastenog" me kostalo 20kn za pivu jer je lik uzeo lemilicu plastike i za 5 min je bio gotov :D I.

Avatar germanicus I
germanicus I
11:37 26.11.2012.

To su gluposti ...najbolju sliku učestalosti kvarova i pouzdanosti daje Njemački ADAC!Tu su Japanci bez premca u vodstvu što se tiče kvalitete!Vezano za Mercedes moram iz osobnog iskustva reći da to nije više nekadašnja kvaliteta i nemogu ga uzimajući u obzir cijenu nikako preporučiti!Općenito su Njemci dosta popustili i žive od stare slave!