PITALI SMO HAKOM

Ovo su najveće zablude oko računa koje plaćate za mobitel i internet: Kako raskinuti ugovor i što ako signal ne valja?

Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Ovo su najveće zablude oko računa koje plaćate za mobitel i internet: Kako raskinuti ugovor i što ako signal ne valja?
09.06.2022.
u 12:55
Nakon najave poskupljenja mobilnih usluga triju telekomskih operatora – HT-a, A1 Hrvatska i Telemach Hrvatska, koji obuhvaćaju većinu korisnika u Hrvatskoj jer mobilni telefon imaju gotovo svi, pojavio se niz nedoumica o korisničkim pravima u segmentu telekomunikacijskih usluga. Kako kažu u HAKOM-u, pitanje o raskidu ugovora zbog nedovoljno kvalitetnog ili nepostojećeg signala na nekom području jedno je od učestalih upita koji stižu na njihovu adresu...

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

Ključne riječi


Komentari 3

DU
Deleted user
13:23 09.06.2022.

Meni je stigla obavijest o povećanju računa za 6,7 kuna uz dodatnih par besplatnih GB . Šest kuna nije puno, ali ugovor je ugovor. Ne slažem se s povećanjem . HAKOM ne štiti hrvatske korisnike mobilnih usluga. Točka.

IC
Ico69
22:52 09.06.2022.

Kako da njima (HT) objasnim da zelim raskinuti ugovor, a nisam ni dobio obavijest o povecanju tarife

SK
Skviki3
15:00 09.06.2022.

Nisu u stanju štititi korisnike njihovih usluga od agresivne slovenske mreže. Na kilometar od slovenske granice se Slovenci jednostavno ubace ako nisi isključio automatsko biranje mreže.