U listopadu zabilježene su registracije samo 3319 novih osobnih automobila

Pad tržišta osobnih automobila veći od 50 posto?

Foto: Renato Branđolica
Pad tržišta osobnih automobila veći od 50 posto?
10.11.2009.
u 11:50
Vodeću poziciju sa 349 registracija ostvario je Volkswagen, drugi je i ukupno drugi Renault sa 313 vozila, a slijede Citroen, Opel, pa Škoda.
Pogledaj originalni članak

Nastavi li se ovakav trend i u posljednja dva mjeseca ove godine, ukupni godišnji pad tržišta osobnih automobila bit će veći od 50 posto. Prošlog mjeseca, prema podacima agencije Promocija plus, bilo je 3319 registracija osobnih automobila, što je pad veći od 53 posto prema prošlogodišnjih 7082 vozila.

Vodeću poziciju sa 349 registracija ostvario je Volkswagen, drugi je i ukupno drugi Renault sa 313 vozila, a slijede Citroen, Opel pa Škoda. Promatrajući ovogodišnje rezultate u našoj zemlji nakon deset mjeseci, vrh ljestvice i dalje pripada Opelu koji sa 4277 vozila drži 11,1 posto tržišta (prema lanjskih 10.527 vozila i tržišni udio od 13,6 posto).

Lancia bolja nego lani
Na drugom je mjestu VW sa 3680 vozila, Renault je treći sa 3474 vozila a na četvrtom mjestu je Peugeot sa 3011 vozila. Zanimljiv je podatak da je među pedeset marki vozila čija su vozila registrirana u deset mjeseci u našoj zemlji porast registracija prema istom prošlogodišnjem razdoblju zabilježila Lancia, izuzmemo li marke koji imaju jednoznamenkaste rezultate. Prošle je godine talijanska marka imala 89 registracija, a ove 96.

Mercedes pretekao Audi
Zahvaljujući registraciji čak 43 primjerka G klase, prodanih državi, Mercedes je postao vodeća marka u premium segmentu i sa 808 je pretekao Audi koji ove godine ima 775 registracija. Na trećoj je poziciji, a tu će i ostati do kraja godine, BMW sa 596 vozila.

U programu lakih dostavnih vozila u deset je mjeseci zabilježen pad registracija od 49 posto (sada 4009 vozila prema lanjskih 7857). Na ovoj je ljestvici Volkswagen na vrhu najprodavanijih marki sa 850 vozila i 21,2 posto tržišta. Slijede Citroen sa 618, Renault sa 503, Peugeot sa 464 te Fiat sa 327 vozila.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 9

Avatar punkufer
punkufer
12:57 10.11.2009.

Prodaja automobila bilježi pad? Nikakva šteta. Ljudi manje kupuju jer imaju manje novca ali i zato jer štede i ne razbacuju se čak i kad imaju. I to je dobro. Za državu je svaka kupovina auta UVOZ, a s povećavanjem uvoza se nitko nikada nije izvukao iz krize. Automobile je kupovao i tko je mogao i tko ne i ovo je sada samo vraćanje na normalu.

BU
Bura74
14:04 10.11.2009.

@ El Bojko: nemaš pojma o čemu pričaš. Cijene vozila u HR su skuplja zbog enormih davanja državi u vidu trošarina i ostalih nameta. Također marke koje si nabrojio Renault, Citroen i Fiat rade sa maržama od 4 do 10% maksimalno. Premium brandovi imaju marže od 25 do 35%. Dealeri rade na rubu propasti i stvarno nemaju više od kuda izvuči popuste, zar misliš da bi svi držali približno slične cijene da imaju prostora za snižavanje?

EB
El-Bojko
12:37 10.11.2009.

Da, ali dilere to uopće ne brine, vidimo po cijenama, dok je na zapadu padalo i po 50%, kod nas skinu od 5 - 10% i gotovo... Da smo pametni, uopće ne bi kupovali još dugo, neka propadnu!! Kao prvo, kod nas su skuplji nego na zapadu, npr honda od 25.000 do 40.000 kn po modelu, oprema ista, jer honda tako radi, ali još gore, 70% auta kod nas, novi, su izgrađeno za istočna tržišta!! I oni u startu trebaju biti 25% jeftiniji, što znamo da nije slučaj, naprotiv skuplji su od onih na zapadu 1.klase. To posebno radi Renault, citroen, fiat.... Pa neka ne skidaju cijene, neka propadu, jer tako i tako nas po modelu obilato pokradaju, ponekad na prodanom vozilu oni imaju maržu skoro da 50%!!!