Panasonic je osmislio i realizirao online-kampanju u pet zemalja regije: Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji. Kampanju je isplanirao i odradio tim agencija, počevši od regionalne agencije za društvene medije, Uniomedia Communications, sve do lokalnih partnera Invente, za Balkan, i DRAFTFCB Business Datae, za Bugarsku.
Kao prvi korak Panasonic je pokrenuo svoje fan-stranice u svakoj državi, na kojima su potom organizirane nagradne igre, što je uvelike pomoglo kreiranju zajednica Panasonicovih kupaca. Pobjednici spomenutih nagradnih igara osvojili su Panasonicovu 3D videokameru. Za dvotjedne kampanje, od sredine do kraja ožujka, Panasonic je putem Facebooka kontinuirano distribuirao sadržaj vezan uz 3D tehnologiju, aktivirajući korisnike diljem jugoistočne Europe.
Panasonic drži vodeću poziciju na polju 3D filma. Eszter Viktor, voditeljica komunikacija za jugoistočnu Europu, izjavila je: “Prošle godine bili smo prva tvrtka na tržištu koja je lansirala 3D videokameru namijenjenu korisnicima amaterima – a to je postiglo veliki uspjeh u cijeloj regiji!
U 2011. korisnici mogu birati između širokog spektra 3D televizora i kućnih kina, kako bi svatko imao priliku gledati vlastite videosnimke u 3D formatu. Vezano za Facebook-kampanju, gđa. Viktor je dodala: “Uistinu smo bili zapanjeni masom ljudi koji su na našim stranicama odlučili pokazati svoje kućne videouratke. To je jedna prava zajednica”.
Kampanja se pokazala uspješnom već prvih dana, da bi do kraja mjeseca broj “lajkova” dosegao 132.000. Ovo je važan uspjeh u povijesti Panasonica, jer ovaj broj uvelike premašuje broj Facebook-fanova na većim tržištima poput Australije, Njemačke ili Španjolske. Ovom kampanjom tvrtka je dosegla visok postotak ukupnog broja Facebook-korisnika u regiji. Primjerice, u Bugarskoj je više od 2% ukupnog broja Facebook korisnika “lajkalo” lokalnu stranicu naše tvrtke.
Uniomedia Communications bila je Panasonicova regionalna agencija za društvene medije, uz podršku lokalnih partnera; Invente za područje Balkana te DRAFTFCB Business Datae za Bugarsku. Ove su agencije osmislile i realizirale kampanje u svih pet zemalja.
Panasonicova kampanja na Facebooku osvaja JI Europu
FOTO Poznati hrvatski pjevač pohvalio se svojom luksuznom jurilicom
Krenuli su u srijedu iz Zagreba prema Ljubljani, a tura je završila u Rovinju na WMF
'Odrasla sam u osmeročlanoj obitelji, novca je bilo malo i teško se živjelo, a hranu smo sami proizvodili'
Psihijatrica, saborska zastupnica i predsjednička kandidatkinja govori o djetinjstvu u brojnoj obitelji, odgoju i odrastanju, školovanju, upoznavanju supruga...
Doznajemo: Igrači Dinama došli pozdraviti Boyse u Koprivnici, vođa se zaderao: Mrš u svlačionicu!
Priču smo dobili iz provjerenih, vjernih navijačkih izvora. Da je i samo upola točna, možemo napisati da je nastao problem negdje na relaciji navijača i igrača
Troškovi stanarine nikad veći, mladi će ove jeseni izdvajati i do 500 eura za život u zagrebačkim kvartovima
Juha koja liječi prehladu, gripu i virozu? Isprobali smo recept koji "liječi dušu"