sportsko srce

Peugeot 208 GTi - nova doza adrenalina u kompaktnom izdanju

Foto: Peugeot
peugeot 208 gti (1)
Foto: Peugeot
peugeot 208 gti (1)
Foto: Peugeot
peugeot 208 gti (1)
Foto: Peugeot
peugeot 208 gti (1)
Foto: Peugeot
peugeot 208 gti (1)
Foto: Peugeot
peugeot 208 gti (1)
Foto: Peugeot
peugeot 208 gti (1)
Foto: Peugeot
peugeot 208 gti (1)
25.04.2013.
u 15:28
Kad u svibnju stigne u Hrvatsku, sportski Peugeot 208 GTi koštat će 161.710 kuna
Pogledaj originalni članak

Na sportskoj izvedbi modela 208 Peugeot je vratio naziv GTi, koji je nestao još davno, s prestankom proizvodnje modela 205. Novo ime znači i novu filozofiju – malu masu te jednostavnost u izvedbi i vožnji. Upravo zbog toga u sportskim osobinama novog GTi-a lako će uživati i manje iskusni ili vješti vozači.

Neutralan u vožnji

Automobil se u vožnji ponaša vrlo neutralno, nema naznaka nikakvog podupravljanja ili preupravljanja i vozač se čitavo vrijeme, pa i s potpuno isključenim ESP-om osjeća vrlo sigurno. A kada je potrebno GTi postaje “vraški” brz, u što nas je uvjerio legendarni Gilles Panizzi provozavši nas u serijskom 208 GTi dijelom dionice relija Monte Carlo. Odlične sportske osobine 208 GTi-u, osim male i dobro raspoređene mase daju širi trag kotača, snižena karoserija, tvrđi prednji i stražnji ovjes te izravan i komunikativan upravljač. Znalcima će se svidjeti činjenica kako se sustav ESP može u potpunosti isključiti.

Turbomotor obujma 1,6 litara razvija okruglih 200 KS, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,8 sekundi te maksimalnih 230 km/h. Mjenjač je ručni, ima šest brzina i odlikuje ga vrlo dobra preciznost. Potrošnja je deklarirana na 5,9 l/100 km, no uz oštru sportsku vožnju ona osjetno raste i s lakoćom prelazi 10 l/100 km. Zvučna kulisa koju proizvode motor i ispušni sutav nije impresivna, zapravo vrlo je mlaka u usporedbi s karakteristikama automobila.

Izvana se GTi ističe sportskom maskom, odbojnicima, ispuhom, pragovima, specijalnim LED dnevnim svjetlima, alu naplatcima od 17” i crvenim kočionim čeljustima. U unutrašnjosti dominiraju sportski ukrasni detalji te profilirana sportska sjedala koja odlično drže tijelo u zavojima.

Limitirana HR izvedba

Novi Peugeot 208 GTi u Hrvatsku stiže tijekom svibnja po cijeni od 161.710 kuna. Uz ovaj model u ponudi će biti i ograničena serija naziva HR koja osim nešto bogatije opreme donosi i vizualne ukrase te stoji 166.710 kuna.

>> U smanjenom izdanju francuski lav nove generacije daje više

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.