Obnovljeni Peugeot 208 dotjeran je tehnički i stilski, a donosi i nove motore, učinkovitije od prethodnih. Vizualno, maska je nova, maglenke su premještene na novu poziciju, a presložemo 'lice' automobilu je dalo dojam širine i dinamičnosti. Isprobani se primjerak prvenstveno ističe mat sivom bojom. Ova je teksturirana boja nova u ponudi (Ice Silver, 4350 kn), a uz detalje u boji limete ostavlja snažan dojam.
Imidž sportaša nije ugrozila ni karoserija s peterim vratima, zbog koje je automobil ipak praktičniji, jer je olakšan pristup stražnjoj klupi. Sjedala su čvrsta i udobna, dobar položaj za upravljačem nije teško naći. U ponudi su tri razine opremljenosti, a Allure je najraskošnija. Od srednje razine opreme Peugeot 208 serijski donosi 7-inčni ekran na kojem je - zahvaljujući novom sustavu MirrorScreen - omogućen prikaz zaslona pametnog telefona na zaslonu vozila. Vozač se tako u automobilu može koristiti svim aplikacijama s mobitela. Na istom se zaslonu prikazuje se i slika kamere za vožnju unatrag. Tom je opcijom također opremljen testni primjerak, a za stražnje senzore za pomoć pri parkiranju (s kamerom) isplati se doplatiti 4200 kn.
Sva tri ponuđena dizelska motora imaju 1,6-litrenu bazu, a isprobali smo srednji, sa 100 konjskih snaga. Elastičan je, agilan, te radi uglađeno i tiho. Za većinom gradsku vožnju snažniji agregat 208-ici nije ni potreban. Odlično surađuje s preciznim 5-stupanjskim ručnim mjenjačem. Vožnja ovdje predstavlja užitak, bez obzira na naizgled nesportske performanse (10,7 sekundi do 100 km/h). Deklariranu potrošnju od 3,4 l/100 km nismo uspjeli ostvariti, no zadovoljni smo i s prosječnih pet litara.
Cijena testiranog modela sa svom dodatnom opremom (stakleni panoramski krov, el. preklapanje retrovizora, el. podizači stražnjih stakala,...) iznosi 143.250 kuna. Peugeot 208 Allure 1,6 BlueHDi S&S 100 inače stoji 123.513 kuna.
3,4 l /100 km moze samo Golf - Das auto ! ha ha !