Rijetko kada nekom modelu redizajn sjedne kao što je osvježenje u izgledu dobrodošlo francuskoj limuzini D segmenta, Peugeotu 508. Najveći Peugeotov model koji je 2010. zamijenio dva modela, manji 407 i veći 607, dobio je novi prednji kraj s kojim sada izgleda mnogo ozbiljnije i markantnije, što je, dojma smo, bilo potrebno limuzini dugoj 483 cm.
Isprobali smo ga s novim motorom, 2-litrenim BlueHDi dizelašem sa 150 KS i 370 Nm, uz odlično upareni ručni mjenjač sa 6 brzina. I oduševili se. Tonu i pol teška limuzina, naime, prosječno nam je trošila 6,0 l/100 km, a ako baš to želite na otvorenoj cesti može trošiti ispod 5 litara. Pritom je ubrzanje do stotke 9,8 s, a najveća brzina 210 km/h. Radi tiho i mirno i u potpunosti odgovara udobnosti koje u maniri tradicionalnih francuskih limuzina 508 nudi. Pruža 508 i vozački užitak, ali prvenstveno osvaja lakoćom vožnje i komforom.
Novosti u unutrašnjosti su 7-inčni multimedijski ekran i head-up displej, izrada i materijali su vrlo dobri, a sjedala velika i udobna. Zbog 281 cm velikog međuosovinskog razmaka ministarski komfor uživaju i putnici straga, dok je 515 litara prtljažnika u prosjeku klase.
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
Jedna od novosti su svjetla u potpunoj LED tehnologiji. Doplata za full LED svjetla (komplet prednja, dnevna, pokazivači smjera i maglenke te stražnja svjetla) je 9000 kuna. Allure paket opreme donosi hands free, 17-inčne alu naplatke, grijana sjedala u kombinaciji kože i tkanine, električnu parkirnu kočnicu... Cijena ovakvog modela je 240.599 kuna. Ona u testnom automobilu raste zbog raskošne dodatne opreme poput parking senzora i kamere za vožnju unatrag s detektorom mrtvog kuta (5700 kn) i četverozonskog klima uređaja (3900 kn).
još kad peugeot napravi pošteni mjenjač...