Najveći Peugeotov model - limuzina 508 - 2010. je zamijenio dva modela, manji 407 i veći 607. Lanjskim je redizajnom Peugeot 508 dobio novi 'nos', a s njime i ozbiljniji te dojmljiviji izgled. Upravo je to, mišljenja smo, zapravo do redizajna i nedostajalo 483 cm dugoj limuzini.
Osvježeni Peugeot 508 isprobali smo u kombinaciji s 2-litrenim BlueHDi dizelskim motorom sa 150 KS i 370 Nm, uparen sa solidnim 6-brzinskim ručnim mjenjačem. Kombinacija je to koja oduševljava agilnošću, dinamičnošću i udobnošću. Tijekom tri dana intenzivne vožnje s ovom tonu i pol teškom limuzinom prevalili smo oko 2000 kilometara. Prosječna potrošnja iznosila nam je 6,2 l/100 km, bez da smo pokušavali biti štedljivi. Ubrzanje do stotke traje 9,8 sekundi, a deklarirani maksimum je 210 km/h. Francuski dizelaš radi tiho i mirno, vožnja je udobna i opuštajuća. Prostora ima dovoljno i na prednjim i na stražnjim sjedalima, a kvaliteta materijala i završne obrade na visokoj je razini. Obilje proistora ne čudi, s obzirom na 281 cm međuosovinskog razmaka. Prtljažnik je sa 515 litara zapremine u prosjeku klase.
Novosti koje je u unutrašnjosti donio nedavni redizajn obuhvaćaju i 7-inčni multimedijski ekran i head-up displej. Među novostima su i svjetla u potpunoj LED tehnologiji, koja dodatno podižu izgled automobila, ali uočili smo i da zbunjuju druge vozače. Doplata za full LED svjetla (komplet prednja, dnevna, pokazivači smjera i maglenke te stražnja svjetla) je 9000 kuna. Allure paket opreme donosi hands free, 17-inčne alu naplatke, grijana sjedala u kombinaciji kože i tkanine,... Cijena ovakvog modela je 240.599 kuna.
>> Isluženi auto možete zamijeniti za 15.000 kuna popusta za novi
Ovo je po meni jedan od najboljih automobila u svojoj kategoriji. Ima boljih sigurno ali me bas zanima koliko prostora, opreme i kvalitete nudi konkurencija za 33.333€?