Europski zastupnik Tonino Picula postavio je pitanje Europskoj komisiji o tome koje mjere planira poduzeti kako bi dodatno zaštitila hrvatske potrošače i omogućila im ravnopravan status, na koji pristupanjem Europskoj uniji imaju pravo.
Hrvatski potrošači suočavaju se s problemima pri kupnji na internetu. Naime, kako su priopćili iz Piculina ureda, neki ponuđači, najčešće iz Velike Britanije, još uvijek ne prepoznaju Hrvatsku kao članicu Europske unije, što dodatno povećava troškove dostave.
Prema dostupnim podacima, u Hrvatskoj se 64 % ljudi koristi internetom i na njemu provodi više od 15 sati tjedno, dok gotovo trećina već sada obavlja kupovinu preko interneta. Putem interneta trenutno kupuje 23 posto potrošača, što je znatno manje od EU prosjeka koji iznosi 45 posto. Statistike također govore kako je od rujna 2011. do veljače 2012. u Hrvatskoj na online kupnju potrošen 401 milijun eura. Sva istraživanja jasno pokazuju snažan trend porasta korisnika online kupnje, ali i veliku razinu nepovjerenja, jer se prilikom takve kupnje tek 31 posto potrošača osjeća sigurno.
>> Barem 23 posto građana kupilo je neki proizvod online
Zašto moramo i dalje plaćati davanja na automobile kao da nismo u EU? Možda bi radi toga građani trebali tužiti vladu Briselu. Kakav je to slobodan protok roba ako ja na cijenu automobila moram ovim našim lopinama u državnoj upravi dati još pola?