Japanska tvrtka za e-trgovinu Rakuten predvodi ulaganje od 100 milijuna dolara u društvenu mrežu Pinterest. U ulaganju sudjeluju i Andreessen Horowitz, Bessemer Venture Partners i FirstMark Capital.
Kako piše paidContent, ova investicija označava početak strateškog partnerstva između Rakutena i Pinteresta. Jedna od najbrže rastućih društvenih mreža proširit će se na Japan i 17 drugih globalnih tržišta na kojima djeluje Rakuten.
– Naš je cilj pomoći ljudima da otkriju stvari koje vole spajanjem ljudi pomoću zajedničkih interesa. Uključivanje Rakutena daje nam zadivljujuću mogućnost da se približimo tom cilju – rekao je glavni izvršni direktor Pinteresta Ben Silberman.
U Pinterestu sami sebe opisuju kao internetsku oglasnu ploču na koju korisnici mogu stavljati fotografije sa stvarima koje im se sviđaju ili ih zanimaju. Kako su poručili iz Rakutena, u ovoj suradnji vide potencijal za sinergiju između svog modela internetske trgovine i jedne društvene mreže, što bi mogao biti put prema razvijanju društvene trgovine.