Testirali smo

Početni Citroën C3 dobro se uklapa u gradsku sliku prosječnog vozača

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Citroën C3
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Citroën C3
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Citroën C3
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Citroën C3
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Citroën C3
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Citroën C3
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Citroën C3
28.09.2019.
u 18:30
Simpatičan dizajn među adutima je Citroëna C3. Početna izvedba ne donosi karakteristične Airbump dodatke na vratima, s kojima C3 izgleda robusnije, ali i bez njih dojam je vrlo dobar
Pogledaj originalni članak

Citroënov gradski automobil C3 cjenovno kreće od 89.900 kuna. No, kako je opća pretpostavka da se početni auti mogu naći samo u cjeniku, mi smo isprobali upravo takav C3 - osnovni. Dobro, ‘za dlaku’, pa osnovni, jer dodani su mu ručni klima-uređaj i metalik boja, ali dva su argumenta zbog kojih ovakav C3 i dalje možemo zvati osnovnim. Prvi, to bi dodalo 99% kupaca. Drugi, za klima-uređaj doplata je 5000 kuna, a upravo je toliki popust na ovu izvedbu odobrio Citroen. Doplata stoga stoji samo za metalik boju, 3000 kn, pa za primjerak poput isprobanog valja dati 92.900 kn.

Za taj je iznos pred nama automobil dovoljno prostran za svakodnevan prijevoz četiri osobe uz povremenu petu na kraćim rutama, s opremom dovoljnom većini vozača i motorom na koji u većini gradskih situacija nismo imali primjedbe. Benzinac s 83 konjske snage podržava smirenu vožnju, no želite li žustriji odziv morat ćete ga tjerati u visoke okretaje, što će rezultirati i glasnijim radom. Na autocesti bez problema podigne na 140 km/h. C3 je pregledan, pa je manevriranje u gradskim situacijama jednostavno. Početni benzinski motor uparen je sa solidnim 5-stupanjskim ručnim mjenjačem. Oprema, već smo naveli, s doplatama za klima-uređaj i metalik boju obuhvaća sve potrebno, no imamo par primjedbi na opću izvedbu. Vizualni dojam kvare crne vanjske kvake, uobičajene kod povoljnijih izvedbi. Da je automobil, recimo, crne boje, ne bi se toliko isticale, ali na metalik sivoj boji crne kvake baš ‘vrište’.

Unutrašnjost je osmišljena simpatično i moderno, materijali su većinom kvalitetni, ali pri svakom izbacivanju mjenjača u neutralni mod start-stop sustav gasi motor, a s njim i klimatizacijski uređaj. Kuhanje u automobilu u gradskom stani-kreni ritmu izbjegli smo gašenjem start-stop sustava, ali svejedno iritira, posebno jer istu priču morate ponavljati kod svakog aktiviranja motora. Početni Live paket opreme, među ostalim, obuhvaća audio sustav s četiri zvučnika, centralni ekran, USB utičnicu, BlueTooth, daljinsko centralno zaključavanje, pomoć pri kretanju na kosini, prednje električne podizače stakala, prepoznavanje znakova ograničenja brzine, regulator/limitator brzine, upozorenje na nenamjerno prelaženje crte.

Pogledajte i video sa sajma u Frankfurtu:

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

ZA
zagi101
18:38 03.10.2019.

puno bolja opcija je benzinac sa 110 konja startniji a čak i manje troši