Talijanski ulazak u vlasničku strukturu američkog Chryslera donio je zanimljiviji dizajn novih Jeepovih modela. Pa tako i nova, peta generacija srednje velikog SUV modela Cherokee, koja je upravo stigla na naše tržište, više ne izgleda konzervativno i kutijasto, već kao moderan SUV zaobljenih linija. Ali, nije Jeep profitirao samo dizajnerski, već i boljom završnom obradom u unutrašnjosti i boljim materijalima. Također, dobio je i čišće i štedljivije motore.
Peta generacija Cherokeeja ostala je na 269 cm međuosovinskog razmaka, koliko je imao i prethodnik, ali je u odnosu na njega u dužinu narastao za 10 cm, do 462 cm. Ponuda motora sastoji se od novog 2,0-litrenog Multijet II turbo dizelskog motora koji dolazi u dvije verzije, sa 140 i 170 konjskih snaga te 350 Nm okretnog momenta. Jača inačica dolazi s novim 9-stupanjskim automatskim mjenjačem i ima prosječnu potrošnju od 5,8 litara na stotinu prijeđenih kilometara.
Benzinske opcije su 3,2-litreni Pentastar V6 motor sa 272 KS i 315 Nm te 2,4-litreni Tigershark Multiair turbobenzinac sa 177 konja i 220 Nm te potrošnjom od 8,8 l/100 km. Ono što je ostalo beskompromisno kod Jeepa je pogon na sva četiri kotača, a nude se tri vrste AWD pogona. Početna cijena dizelske verzije sa 140 konja je 324.216 kuna, dok jači dizel sa 9-stupanjskim automatikom stoji 385.442 kune.
Dizajn prednjeg kraja je totalni promasaj ? Ne znam kome bi se mogao svidjeti ? Benzinski motori trose preko 20 lit . - a sve drugo solidno !