PREMIJERA

Pogledajte što će sve Toyota premijerno ugrađivati u novu Corollu Cross

Foto: Toyota
Foto: Toyota
Foto: Toyota
Foto: Toyota
Foto: Toyota
Foto: Toyota
Foto: Toyota
Foto: Toyota
Foto: Toyota
Foto: Toyota
03.12.2021.
u 12:11
Novi kompaktni crossover na hrvatskom se tržištu očekuje tijekom jeseni 2022. Donosi 5. generaciju hibridnog pogonskog sklopa s automatskim punjenjem te pogon na prednje kotače ili pametan 4x4 pogon
Pogledaj originalni članak

Toyota je diljem svijeta već prodala oko 20 milijuna elektrificiranih vozila. Njezini su hibridi pioniri ove tehnologije, a najnoviji, pokazani na ovogodišnjem Kenshiki forumu, imaju najnapredniju, 5. generaciju hibridnog sustava. Premijeru je tako doživjela Corolla Cross, potpuno nova karoserijska izvedba koja ulazi u najkonkurentniji C-SUV segment kako bi u Toyotinoj gami premostila jaz između kupeovski oblikovanog crossovera C-HR i robusnijeg SUV-a RAV4. 
Oslanjajući se na Toyotinu filozofiju TNGA (Toyota Global New Architecture), Corolla Cross se ponosi najnovijom izvedbom platforme GA-C s pogodnostima dizajna, rasporeda, tehnologije i vozne dinamike. Corolla Cross duga je 446 cm, a uz 264 cm razmaka među osovinama osigurava dovoljno prostora za pet putnika i prtljagu. Prtljažnik se odlikuje olakšanim utovarom zahvaljujući obliku i veličini njegovog otvora za utovar velikih predmeta kao što su dječja kolica ili bicikl.

Corolla Cross je prvi Toyotin model u koji će se ugrađivati nova generacija hibridnog sustava. Toyotina 5. generacija punog hibridnog pogonskog sklopa s automatskim punjenjem i pogonom na prednje kotače (FWD) ili pametnim pogonom na sve kotače (AWD-i) oslanja se na svoje prethodnike uz veći okretni moment, veću snagu elektromotora, veću učinkovitost i veći užitak u vožnji. Prijenos snage dorađen je novim sustavom podmazivanja i raspodjele ulja koji koristi ulje male viskoznosti. Time se povećava učinkovitost i snaga zahvaljujući manjim električnim i mehaničkim gubicima. Odlikujući se najnovijim izvedbama litij-ionskih baterija, novi baterijski paket je snažniji i 40% lakši nego prije. I elektromotor i benzinski motor su poboljšani, pa je ukupna najveća snaga cijelog sustava povećana za više od 8%. Novi 2,0-litarski hibridni pogonski sklop s pogonom na prednje kotače daje 146 kW/197 KS, a ubrzanje 0-100 km/h traje 8,1 sekundu. Izvedba AWD-i se odlikuje dodatnim, snažnim elektromotorom na stražnjoj osovini zavidne snage od 30,6 kW. Stražnji elektromotor se automatski uključuje radi postizanja boljeg prijenosa snage na kolnik, pouzdanosti vožnje i bezbrižnosti na skliskom kolniku. Tako opremljena Corolla Cross AWD-i ostvaruje jednako ubrzanje kao i izvedba FWD. U kombinaciji je, naravno, i eCVT automatski mjenjač. 

U interijeru se izdvaja i novi multimedijski sustav sa zaslonom od 10,5 inča te širokom paletom funkcija za povezivanje. Novitet je opremljen i Toyotinom prvom digitalnom pločom s instrumentima od 12,3“. Najveća je u segmentu i nudi obilje prostora za prikaz sadržaja, velike mogućnosti prilagodbe i prikaza podataka kao što su potrošnja goriva, djelovanje hibridnog sustava i navigacijskog sustava. Corolla Cross nudi visoku razinu sigurnosti uz T-Mate, odnosno kombinaciju zadnje generacije sustava Toyota Safety Sense, uključujući novi sustav zaustavljanja vožnje u nuždi, i dodatnih naprednih aktivnih sustava pomoći u vožnji i pri parkiranju. Opremljena je i centralnim zračnim jastukom između vozača i suvozača. U Hrvatskoj se nova Corolla Cross očekuje u jesen 2022.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.