Sve što jednom objavite na internetu, ostaje zabilježeno godinama. Čini se kako će tu činjenicu dobro iskoristiti američka Porezna uprava, koja bi uskoro mogla "konzultirati" Facebook i Twitter račune vlastitih poreznih obveznika u potrazi za njihovim financijskim aktivnostima, prenosi Digitaltrends.com.
Ipak, to ne znači da će se svakom američkom poreznom obvezniku kontrolirati profili na društvenim mrežama, nego samo onima koji pobuđuju sumnju iz nekog razloga.
Utaja poreza nije jedina stvar zbog koje bi se Amerikanci trebali brinuti. Troškovi službenih putovanja vjerojatno su najlakše brojke kojima se može manipulirati. Da ne bi bili otkriveni, računovođa Kevin McQuillian savjetuje da "na društvenim mrežama ne objavljujete stvari za koje ne želite da ih drugi vide, kao što je npr. Porezna uprava."
Unatoč izvješćima da Porezna planira korištenjem društvenih medija otkriti dvosmislene ili nepouzdane porezne obveznike, Porezna je Fox Businessu zanijekala kako ima bilo kakve planove za korištenje informacija s društvenih medija kao dokaz u poreznim revizijama, no ipak su dodali:
– Poštovanje prava poreznih obveznika ključan je dio naših napora i pritisaka, a to uključuje instancije gdje nadgledamo javno dostupne informacije koje nam pomažu u već ranije obavljenom radu – rekli su iz Porezne uprave. Prošlog su tjedna tako uhićena 63 člana bande iz Istočnog Harlema, čije je kretanje bilo praćeno uz pomoć dokaza koje su ostavljali na društvenim mrežama.