PREMIJERA

Porsche je otkrio adute nove poslastice, modela 911 Targa

Foto: Porsche
Foto: Porsche
Foto: Porsche
Foto: Porsche
Foto: Porsche
Foto: Porsche
Foto: Porsche
18.05.2020.
u 10:52
Novitet pokreće šestcilindarski biturbo bokser motor s 385 konjskih snaga pri 6500 o/min. To je 15 konja više nego kod prethodnika. Motor u izvedbi 911 Targa 4S razvija 450 KS te on ubrzanje do stotke postiže za 3,6 sekundi
Pogledaj originalni članak

Porsche je predstavio novu poslasticu – 911 Targu. S ovim novitetom premium proizvođač zaokružuje svoj klasičan ljetni trolist sportaša. Naime, 911 Targa stiže s pogonom na sva četiri kotača - kao 911 Targa 4 i 911 Targa 4S – kao treća karoserijska opcija, jer legendarna je jedanaestica već ranije pokazana kao Coupé i Cabriolet. Izražena karakteristika ostaje inovativni, potpuno automatski krovni sustav. On se kao i kod izvornog modela Targe iz 1965. godine sastoji od karakterističnog širokog obruča, pokretnog dijela krova iznad prednjih sjedišta i savijenog stražnjeg stakla. U svega 19 sekundi može se jednostavno otvoriti ili zatvoriti.

Novitet pokreće šestcilindarski biturbo bokser motor zapremnine tri litre koji raspolaže s 385 konjskih snaga pri 6500 o/min. To je 15 konja više nego kod prethodnika. Maksimalni okretni moment od 450 Nm na raspolaganju je u širokom rasponu okretaja, od 1950 do 5000 o/min. S opcionalnim Sport Chrono paketom iz mirovanja do 100 km/h ubrzava za samo 4,2 sekunde, odnosno za jednu desetinku brže nego dosad. Motor u izvedbi 911 Targa 4S razvija 450 KS te on ubrzanje do stotke postiže za 3,6 sekundi - četiri desetinke brže u usporedbi s prethodnikom. Najveća brzina modela 911 Targa 4 je 289 km/h (plus 2 km/h), a kod modela 4S 304 km/h (plus 3 km/h).

U obje inačice 911 Targa opremljena je 8-stupanjskim PDK mjenjačem i pametnim pogonom na sve kotače (Porsche Traction Management). Model 911 Targa 4S može se alternativno naručiti s novorazvijenim ručnim mjenjačem sa sedam brzina, uključujući Sport Chrono paket. Nove tehnologije dodatno proširuju ponude. Naime, prvi je put dostupan Porsche InnoDrive s tempomatom za održavanje razmaka. S dalje razvijenom Smartlift funkcijom može se programirati povećanje razmaka od tla za svakodnevnu upotrebu.

Kao i ostali modeli Porschea 911 osme generacije i Targa serijski raspolaže Porsche Wet Modeom. Senzori u kućištima prednjih kotača prepoznaju mokar kolnik, te vozač na instrumentnoj ploči vidi upozorenje da ručno prebaci na Wet Mode. Odziv pogona dalje se prilagođava tako da se osigurava maksimalna stabilnost vožnje.
Novi 911 Targa na tržište stiže u kolovozu ove godine. Targa 4 PDK stajat će 1.262.300 kn, a Targa 4S PDK 1.412.800 kuna.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

Avatar CarolKO96
CarolKO96
09:29 30.05.2020.

w​​w︆︅︆︅︆︅​w︆︅︆︅︆︅​.k​i​s︆︅︆︅︆︅st​︆︅o︆︅︆︅​​k︆︅︆︅︆︅​​.​c​︆︅︆︅︆︅o​​m

Avatar MariaJE95
MariaJE95
08:55 25.05.2020.

w​​w︅︆​​w​.​l​​​o︅︆ve​​︅︆​x​x​​.​c​︅︆l​u​b