Porsche je modelom Panamera ušao u jedan posve novi segment vozila. Luksuzna i sportska limuzina, odnosno coupe s četvero vrata, trend je koji je prvi počeo primjenjivati Mercedes-Benz.
Panamera je duga 497, široka 193 te visoka 142 centimetra, a teži 1770 do 1970 kilograma, ovisno o izvedbi. Model je to koji u stražnjem redu nudi dva odvojena sjedala i vrlo visoku razinu luksuza. Nepotrebno je nabrajati što se sve nudi od opreme, a valja spomenuti kako su pri izradi karoserije korišteni materijali poput aluminija i magnezija kako bi se postigla manja masa, a dakako zadržala visoka razina sigurnosti.
U ponudi su tri izvedbe, S, 4S i Turbo. Pokreće ih 4,8-litreni benzinac koji u osnovnom izdanju nudi točno 400 konjskih snaga i upregnut je 6-stupanjskim ručnim mjenjačem koji snagu prenosi na stražnju osovinu. 4S, kao i Turbo, izvedba ima pogon na sva četiri kotača na koje snagu prenosi 7-stupanjski PDK mjenjač. Turbom opremljena najsnažnija izvedba ima 100 KS više, odnosno 500 konja, a do stotke su joj potrebne samo 4,2 sekunde.
Prošlog smo tjedna i sami imali priliku na vrlo kratko vrijeme isprobati Panameru, a dojam je jako dobar, iako smo je vozili po kiši najvećoj u posljednjih nekoliko mjeseci. Uskoro bi jednu trebali dobiti i na test, a da i u doba krize ima kupaca za ovakve automobile, dokazuje da su već isporučena tri primjerka domaćim kupcima. Po jedan od svakog, S, 4S te Turbo, a cijena je početnog modela 129.030 eura. 4S stoji 140.765 eura, dok je za Turbo izvedbu potrebno izdvojiti 192.835 eura.
Valja istaknuti kako je Porsche za pripremu promotivnih materijala posjetio i Hrvatsku. Tako je dio snimanja obavljen u Zadru, kod instalacije “Pozdrav suncu”, ali i u okolici, na cestama prema Pagu.
Porsche Panamera! Tek stigla, a Hrvati već kupili tri komada
Srpska pjevačica za dlaku izbjegla tragediju u Novom Sadu: 'Ne mogu objasniti zašto sam se vratila'
Jutros sam ustala s mišljenjem da ne mogu preživjeti još jednu gužvu petkom u autu u Beogradu i krenula sam prema istoj željezničkoj stanici na kojoj se dogodila ova tragedija, baš u vrijeme kad se sve odigralo. Ne mogu vam reći zašto sam odustala i ipak krenula autom. Danas je ovo mogao biti bilo tko od nas. Velika tuga, napisala je.
Inženjer građevine objasnio kako je došlo do tragedije u Novom Sadu: 'Zbog ovog se diže panika'
Kako smo ranije pisali, željeznički kolodvor u Novom Sadu izgrađen je 1964. godine, a rekonstrukcija je počela u listopadu 2021. godine, da bi zgrada bila svečano otvorena u jeku predizborne kampanje u ožujku 2022. i potom ponovno zatvorena zbog nastavka radova
Boris Rogoznica otkrio koja mu je najveća greška u braku s Doris Pinčić: 'To smo dogovorno radili'
Znači, mi smo svoju vlastitu djecu stavljali na pladanj, na prvi plan, radi nekog našeg interesa. Ne njihova! To jako puno ljudi danas radi. Znači, ti objavi tri slike na Instagramu, najviše će ti lajkova imati ona na kojoj je dijete, sto posto. kazao je Boris
Stižu hladniji dani, a mi imamo super prijedlog gableca koji će vas okrijepiti za čas
Povećava se broj kibernetičkih prijetnji, a najranjiviji je zdravstveni sektor
Kakove cijene!!! Pa niste normalni! Evo ovako draga braco Hrvati jer ste vi naucili da vas pljackaju ......Ovdje u Engleskoc cijene su ovakve : Panamera S : £72,266(80 tisuca eura!) Panamera 4S : £77.269(86 tisuca eura)! i Panamera turbo : 95,298(106 tisuca eura)! ukljucujuci PDV i sve troskove , znaci On The Road!!! Skoro pa duplo skuplje u Hrvatskoj!!! Koji drumski razbojnici! Ovi sto ih kupuju u HR ionako ih nisu zaradili u znoju pa mi ih nije ni zao......