Prva, treća i sada šesta generacija najprodavanijeg kompaktnog automobila u povijesti ponuđene su u verziji bez krova. Legenda se vratila i to u punom sjaju. Sve su priče o tome kako Golf kabriolet nakon pojave Eosa nema smisla pale u vodu jer je Golf Cabriolet sasvim drugačiji automobil. Prije svega, za razliku od Eosa, donosi platneni krov. Zbog toga je mnogo lakši, a i prtljažnik prima solidnih 250 litara.
Golf Cabrio izgleda odlično, pogotovo kad se krov spusti. Unutrašnjost i završna obrada su filigranski, na što smo se kod VW-a već i navikli. Vozač se zaista ugodno osjeća za volanom, a krov se spušta automatski, pritiskom tipke, i to munjevito, za manje od 10 sekundi!
Za razliku od prethodnika koji se proizvodio od 1993. do 2002. godine, više nema nepraktičnog roll-bara, već je problem sigurnosti u slučaju prevrtanja riješen metalnim šipkama skrivenim iza naslona stražnjih sjedala, koje u slučaju prevrtanja iskaču u djeliću sekunde i štite glave putnika. Pri vožnji bez krova od velike je pomoći stražnji vjetrobran, koji se može koristiti kad su u automobilu samo vozač i suvozač.
S njime i podignutim prozorima bez krova se može bez neugodnog strujanja zraka voziti i preko 100 km/h. Bez stražnjeg vjetrobrana u auto se mogu komforno smjestiti četiri osobe.