Na testu

Poželjan novi modni dodatak za šminkere i mlade gradske sportaše

Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Citroen DS3
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Citroen DS3
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Citroen DS3
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Citroen DS3
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Citroen DS3
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Citroen DS3
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Citroen DS3
09.04.2010.
u 12:35
Testirani model pokreće jako dobar 1,6-litreni agregat VTi od 120 KS i 160 Nm maksimalnog okretnog momenta.
Pogledaj originalni članak

Dva mjeseca nakon što smo imali priliku DS3 isprobati na prometnicama Pariza, novi Citroënov model službeno je stigao i u prodajne salone. Liniju DS činit će modeli kojima taj francuski proizvođač automobila želi privući novu klijentelu željnu luksuznijeg vozila sportskijih karakteristika, dakako uz vrlo moderan i atraktivan dizajn. U tome su svakako uspjeli. DS3 jednostavno privlači mnoge znatiželjne poglede, bez obzira na to je li riječ o vozačima ili onima koji ne voze, ženama ili muškarcima, starima ili mladima.

Dvobojna karoserija

Atraktivnost je postignuta vrlo modernim dizajnom, ali i kombinacijama boja koje se nude, odnosno mogućnostima individualizacije. Tako je testirani model pokretan 1,6-litrenim motorom VTi od 120 konja imao najviše bijele boje, uz tirkizni krov, koji je upotpunjen dodatnim naljepnicama.

I putnička kabina napravljena je vrlo smisleno i proračunato. Budući da taj model nije namijenjen velikim obiteljima, već mlađim urbanim vozačima, koji se uglavnom voze sami ili sa suvozačem, prednja su sjedala prostrana, pogotovu suvozačko. Trebate li još nekoga prevesti, možete pomaknuti suvozačko sjedalo prema naprijed i dobiti dovoljno prostora za još jednog putnika, a suvozaču je i dalje udobno.

Dojam luksuza

Mnogo je sitnih detalja kojima se pokušava dobiti dojam luksuza. Tako su u skladu s narančastim osvjetljenjem instrumenata korištena i svjetla koja u istoj boji osvjetljavaju područje oko nogu vozača i suvozača.

U odnosu na C3, na čijoj je platformi nastao, prednja sjedala malo su spuštena kako bi se dobio osjećaj sportskog automobila. Testirani benzinac nudi vrlo dobre performanse, a daleko bolji su i mjenjač i upravljač, ali mislimo da Citroën na tim stvarima može još poraditi. Mjenjač bi mogao biti malo uglađeniji i precizniji, ali to je mana na koju smo već navikli, a ne bi bilo loše da petostupanjski mjenjač dobije dodatnu brzinu.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

23
2312962
11:21 12.04.2010.

predmetni motor iz PSA /BMW ima mnogo kvarova i predmet je sudskih tužbi u nas i cijelom svijetu - da li je koji novinar istražio pozadinu priče o tom motoru prije hvalospjeva

TI
Tinček
18:49 30.05.2010.

Nažalost većina novinara piše stereotipe. Sve je divno i krasno, samo da je novo.

Avatar sebastian
sebastian
18:55 19.09.2010.

ja sam cuo da ti sminkeri nijedan auto u areni nisu kupili.....!!!!!!!!!!!vald im je falila sminka...........