Plin kao pogonsko gorivo u automobilima od nedavno je opet u trendu, prije svega zahvaljujući ponovno povoljnijim cijenama ove opcije. Značajan argument više sada predstavljaju i tvorničke plinske izvedbe, koje nudi sve više proizvođača automobila, a među njima i Opel. Opelova plinska gama obuhvaća čak sedam modela, a mi smo isprobali Corsu 1,2 s tvornički ugrađenim Landi Renzo plinskim uređajem.
U početku smo bili pomalo skeptični, no testni primjerak vrlo brzo nas je uvjerio da za to nema razloga. U vožnji razlike nema - Corsa na plin radi poput benzinske. Od te se motorizacije, naime, ni inače ne mogu očekivati strelovita ubrzanja. Motor od 83 KS Corsu solidno povuče kad je u njoj samo vozač, no ako se prevozi više putnika bitno je tromija. Plin ju čini tek za nijansu tromijom, ali razlika je zaista neznatna. Pogotovo kad u čitavu priču uključimo i računicu potrošnje. Litra benzina stoji tek nešto manje od 11 kuna, za litru plina treba dati 4,85 kn. Benzin plinska Corsa koristi tek pri kretanju, dok se motor ne zagrije, pa ga troši vrlo malo. Sto kilometara vožnje na plin tijekom testa stajalo nas je samo 37 kuna, oko 25 kuna manje nego na benzin.
I sad se logično nameće misao da je Corsa LPG sigurno sluplja od benzinske, jer naučili smo da uvijek i u svemu mora postojati ‘kvaka’. Da, skuplja je, ali samo 4189 kuna. Corsa 1,2 s peterim vratima i osnovnom Selection Plus opremom (poput testne) stoji 83.000 kn. Istovjetna Corsa s plinskom instalacijom stoji 87.189 kn. Spomenuta ‘kvaka’ nije ni u izgledu jer testna Corsa ničim ne odaje da ima plinsku instalaciju. Nema ružnih prekidača, onaj za LPG diskretan je. Kad se ispod svega podvuče crta, palac gore za LPG opciju.