Svaki bon ima svoj kraj. Ako niste organizirani i pripremljeni, moguće je da u ključnom trenutku nekog poslovnog ili privatno-ljubavnog razgovora ostanete bez impulsa. I što sad?
Dobro, možda svaki vaš poziv nije od presudne životne važnosti, ali znate i sami koliko neugodan može biti osjećaj nemoći kada nekog ne možete nazvati, jer ste potrošili bon.
Ukoliko niste u mogućnosti odmah kupiti novi bon, gledate sramežljivo oko sebe u potrazi za nekim tko će vam dati svoj uređaj za samo taj jedan poziv koji ne može čekati.
Možda baš u takvom jednom trenutku shvatite da je vrijeme za prelazak na pretplatu.
Vjerojatno već znate okvirno koliko vam treba podatkovnog prometa, poziva i poruka mjesečno, pa kontrola potrošnje ne bi trebala biti zahtjevna, jer osim što odabirete tarifu koja odgovara vašim potrebama možete eventualno postaviti upozorenja kad vam podatkovni promet iscuri preko neke granice.
Samo nam se javite i zajedno ćemo pronaći najbolju tarifu za vaš životni stil. Naravno, možete vi to i sami, pa prije potpisivanja promislite malo o svojim navikama i potrebama (koliko SMS poruka pišete, koristite li više podatkovni promet ili radije zovete, koliko često zovete i koga) te se s tim podacima u glavi uputite u potragu za idealnom tarifom koja ima sve što vam treba!
Pažljiv i pametan odabir tarife može vam čak i uštedjeti novac, jer svaka od pretplata uključuje određeni broj minuta poziva, poruka i podatkovnog prometa, a da o popustima na vrhunske uređaje i ne govorimo.