Facebook je u trećem tromjesečju ostvario čistu dobit od 891 milijun dolara, 11 posto više nego u istom lanjskom razdoblju, zahvaljujući snažnom rastu oglašavanja i broja korisnika najveće svjetske društvene mreže.
Prema u srijedu objavljenom poslovnom izvješću, ukupni prihodi Facebooka dosegnuli su u proteklom kvartalu 4,5 milijardi dolara, što je oko 40 posto više nego godinu dana prije kada su iznosili 3,2 milijarde.
Pritom su prihodi od oglašavanja, koji čine najveći dio prihoda Facebooka, porasli za 45,4 posto, na 4,3 milijarde dolara.
Najviše su porasli prihodi od oglašavanja na mobilnim uređajima, pa sada čine oko 78 posto ukupnih prihoda od oglašavanja, dok su prije godinu dana iznosili 66 posto.
Najveća globalna društvena mreža imala je na kraju trećeg tromjesečja 1,55 milijardi aktivnih mjesečnih korisnika širom svijeta, 14 posto više nego godinu dana prije.
Pritom njih 1,39 milijardi pristupa usluzi putem pametnih telefona ili drugih mobilnih uređaja.
Porastao je i broj korisnika koji svakodnevno pristupa Facebookovoj usluzi, pa je u trećem tromjesečju prvi put svakodnevno toj mreži pristupalo više od milijardu korisnika, 17 posto više nego u istom lanjskom razdoblju.
Pritom ih dnevno 894 milijuna mreži pristupa s mobilnih uređaja, 27 posto više nego prije godinu dana.
Zahvaljujući boljim nego što se očekivalo poslovnim rezultatima, cijena dionice Facebooka porasla je u srijedu više od 4 posto, na rekordnih 109 dolara. Pritom je tržišna vrijednost kompanije prvi put premašila 300 milijardi dolara.
– Imali smo dobar kvartal i puno toga učinili – poručio je u izvješću Mark Zuckerberg, osnivač i izvršni direktor Facebooka.
Ulagače nije uznemirio snažan rast troškova kompanije u proteklom tromjesečju, na 3 milijarde dolara ili 68 posto više u odnosu na isto lanjsko razdoblje.
– Mislim da se ulagačima sviđa što kompanija i dalje investira, s obzirom na to da su mogućnosti vrlo velike – kaže Shyam Patil iz tvrtke Susquehanna Financial Group.
>> Imate profil na Facebooku? Ova promjena bi vas mogla zanimati