na testu

Prostran i štedljiv obiteljski izbor u posebnoj “hokejaškoj” verziji

Foto: Igor Kralj/PIXSELL
citroen c4 picasso (1)
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
citroen c4 picasso (1)
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
citroen c4 picasso (1)
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
citroen c4 picasso (1)
22.03.2012.
u 21:00
Popularni obiteljski jednovolumen sa 112 dizelskih konja i bogatom opremom u posebnoj seriji stoji 155.000 kuna.
Pogledaj originalni članak

Cijene modela iz posebne serije Medveščak Citroën u ožujku nije mijenjao, bez obzira na veći PDV. Tako i Citroen C4 Picasso Medveščak, koji smo isprobali u kombinaciji pogonjenoj dizelskim agregatom sa 112 konjskih snaga, do kraja ovoga mjeseca – do kad je ponuda aktualna – stoji 155.000 kuna. Osim posebnosti, oznaka Medveščak ovom modelu daje i bogatiju opremu te on serijski donosi, primjerice, gomilu elektroničkih pomagala, automatski dvozonski klima-uređaj, preklopive stoliće na poleđini prednjih sjedala, vozačev i suvozačev zračni jastuk, bočne zračne jastuke i zračne zavjese, el. grijane retrovizore, LED dnevna svjetla, putno računalo, radio CD MP3 sa šest zvučnika i komandama na upravljaču, maglenke, parkirne senzore.

Vozačevo i suvozačevo sjedalo podesivo je po visini, a upravljač po visini i dubini, pa pravi položaj za upravljačem nije teško naći. Zahvaljujući 273 cm međuosovinskog razmaka, te širini od 183 cm, pet putnika može računati na ugodan prijevoz. Isprobani dizelaš radi uglađeno, elastičan je i snagu uspijeva dobro iskoristiti. Živahan je već od niskih okretaja, a tijekom testa trošio je oko 6 l/100 km. Kratka ručica 6-stupanjskog ručnog mjenjača na središnjoj konzoli za pohvaliti je, ali smeta što je mjenjač neprecizan. Atraktivan dizajn ne odaje njegovo višegodišnje prisustvo na tržištu. Stoga, posebno u 1,6 HDi 110 Medveščak kombinaciji, ovu ponudu možemo nazvati dobrom.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

BO
bonsai
08:13 23.03.2012.

Zanima me kada vlada ove banana države hrvatske misli ukinuti (i zašto to več nije) carine poreze i ostala sranja na uvoz automobila ako hrvatska usklađuje zakone sa stečevinom europske unije ?? jedan od mnogih primijera je plačanje takse za zagađivanje kod tehničkog pregleda ijako smo mi nikakava zemlja sa nikakvim voznim parkom , nemamo auto industriju kao ni svu ostalu , znači zagađujemo 0.o000000000001 % ? ili usklađujemo europske zakone samo onda kada vladi odgovara?