VOZILI SMO

Prvak prostranosti 
sa 610 litara prtljažnika

Foto: Peugeot
Peugeot 308
Foto: Peugeot
Peugeot 308
Foto: Peugeot
Peugeot 308
Foto: Peugeot
Peugeot 308
03.05.2014.
u 10:00
Turbobenzinac 1,2 s tri cilindra razvija 130 KS i troši 4,7/100 km, a u vožnji je vrlo ugodan
Pogledaj originalni članak

Za one kojima je ovogodišnji europski automobil godine Peugeot 308 pretijesan, Francuzi su izradili prostranu obiteljsku karavansku verziju. 308 SW ima impozantan prtljažnik od 610 litara, što je čak 50 litara više od modela 508 SW (!), odnosno jednako prtljažniku Škode Octavije Combi.

U segmentu kompaktnih karavana samo Honda Civic Tourer sa 624 l ima veći prtljažnik od Peugeota 308 SW. Slično kao Civic, Peugeot u 308 SW-u nudi “magic flat” sustav, odnosno vrlo jednostavno se preklapa 60:40 djeljiva stražnja klupa i dobija se prošireni prtljažnik s ravnom podnicom, koji zaprima 1660 litara.

Bez obzira na 33 cm veću dužinu i 11 cm veći međuosovinski razmak, karavanom se upravlja jednako ugodno kao i hatcbackom. Takav je osjećaj za malenim upravljačem i počišćenim i-cocpitom kojim dominira 9,7-inčni multimedijski ekran.

Foto: Peugeot

Isprobali smo novi 1,2-litreni PureTech trocilindarski turbobenzinac sa 130 KS (stiže i verzija sa 110 KS). U vožnji se, zbog 230 Nm okretnog momenta, usudili bismo se reći, ponaša poput dizelaša. Iako na niskim okretajima zna ostati bez daha, vrlo se lijepo može voziti u visokom stupnju prijenosa i na malim brzinama. Čak ni zvuk u kabini, što je vjerojatno rezultat i dobre zvučne izolacije, nije iritantan kakav zna biti kod motora s tri cilindra. Na 250 kilometara dugom putu većinom otvorenim cestama sjeverne Francuske prosječno smo trošili 6,2 litre (tvornička prosječna potrošnja je 4,7 l/100 km). U tvornici u Douvrinu, koja od sada proizvodi samo benzinske trocilindarske motore, uvjerili smo se u kvalitetu izrade aluminijskih blokova motora.

Novost je i “drive sport pack”, odnosno vozački paket, koji pritiskom na tipku prebacuje parametre motora, turbopunjača, ukrućuje upravljač u sportski mod, a boja na instrumentnoj ploči postaje papreno crvena.

U Hrvatsku stiže u lipnju, a početna cijena za 1,2 THP sa 110 KS će biti 135.408 kuna. Početni dizelaš (1,6 HDi sa 92 KS) stajat će 139.194 kune.

>> Peugeot 308 europski je auto godine

>> Peugeot 308, spoj dizajna i performansi

USUSRET VELIKOM KATOLIČKOM BLAGDANU

Simona Mijoković: 'Djed Božićnjak' sotonsko je djelo, a svoju djecu ne darujem na dan Božića

- Moja djeca ne vjeruju u postojanje "Djeda Božićnjaka". To je sotonsko djelo i sigurno znam da svoj život, roditeljstvo i odgoj želim graditi na stijeni Isusa. Ta stijena neće se nikada srušiti. A kada je nešto sagrađeno na pijesku, na lažima, kad tad će se srušiti. Moja djeca znaju da je "Djed Božićnjak" lažac i da ne postoji. On je čak i kradljivac, uzima sve ono što Božić uistinu jest, rođenje Isusa Krista. Uzima kroz nametnutu kupovinu, a što je lažni privid sreće - istaknula je za Večernji list Simona Mijoković.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.