Aplikacija

Prvi susret Snapchattera u Hub-u 385

Foto: PR FOTO
snapchatteri
Foto: PR FOTO
snapchatteri
Foto: PR FOTO
snapchatteri
Foto: PR FOTO
snapchatteri
Foto: PR FOTO
snapchatteri
Foto: PR FOTO
snapchatteri
Foto: PR FOTO
snapchatteri
Foto: PR FOTO
snapchatteri
Foto: PR FOTO
snapchatteri
23.05.2016.
u 13:07
Susret je započeo pozdravom Ive Soldo, suosnivačice i CMO Bamboo Laba te ujedno i inicijatorice ovog događanja, nakon kojeg je uslijedila „snapastična“ panel rasprava.
Pogledaj originalni članak

Hub385 u petak brujio u znaku Snapchata, a sve zbog SnapUpa – prvog službenog susreta svih Snapchattera u Hrvatskoj, koji je organizirala tvrtka Bamboo Lab.

Susret je započeo pozdravom Ive Soldo, suosnivačice i CMO Bamboo Laba te ujedno i inicijatorice ovog događanja, nakon kojeg je uslijedila „snapastična“ panel rasprava.

Raspravu je moderirao Ivan Brezak Brkan iz Netokracije, a u njoj su, uz Ivu Soldo, sudjelovali i pjevačica Lana Jurčević, koja je tijekom ovog događanja potvrdila svoj status „najomiljenijeg“ hrvatskog Snapchattera otkrivši nam kako svakodnevno broji 15 000 pregleda na svojim videima, Marijan Palić iz agencije Overtime Sports Marketing, koji je svim prisutnima približio Snapchat iz kuta sportskog marketinga te objasnio značenje koje ova aplikacija ima kada je u pitanju sport te Ivana Ljubić iz ENTG-a, agencije koja je za Vipnet provodila prvu Snapchat kampanju u Hrvatskoj, o čijim nam je rezultatima više ispričao tijekom svog predavanja nakon rasprave Ivan Josipović, Account Executive u agenciji ENTG, te iz čijeg je iskustva Ivana dala konkretne primjere kada je u pitanju brendiranje putem Snapchata.

Zanimljiva rasprava zahuktala se na pitanje donosi li ova aplikacija veliki pomak u komunikaciji kakvu znamo danas te je li i zašto je Snapchat nova velika mreža u svijetu, tijekom kojeg je pjevačica Lana Jurčević istaknula svoje iskustvo iz pozicije javne osobe rekavši kako joj: „Snapchat pruža ono što nijedna aplikacija dosad nije uspjela omogućiti – direktnu i „sirovu“ komunikaciju s fanovima u kojoj oni mogu prepoznati njezinu strast u svakodnevnom životu , njezin stvarni karakter i energiju kojom „barata“ i iza kulisa pozornice“.

Panelisti su govorili o temama kao što su mjerljivost ove aplikacije te kako povećati broj pratitelja na istoj, koja se dobna skupina nalazi na Snapchatu, a dotaknuli su se i brendova koji su već odavno prepoznali utjecaj Snapchata. Nakon panel rasprave, uslijedilo je već spomenuto kratko predavanje Ivana Josipovića iz agencije ENTG, koji nam je iznio rezultate kampanje koju su putem Snapchata provodili za Vipnet te kratko predavanje Ive Soldo u kojem se osvrnula na brendiranje poslovanja dajući primjere velikih brendova koji su uspješno prigrlili Snapchat.

Susret je završio velikim pljeskom te zadovoljnim smiješcima publike, u kojoj su među 100-tinjak prisutnih zatekle i osobe iz javnog života kao što su TV voditeljica Ana Stunić te Nikola Žinić iz poznate agencije Bruketa&Žinić, što je još jednom opravdalo okupljanje ovog tipa, dokazujući kako Snapchat, kao najbrže rastuća mreža, polako osvaja sve generacije te se uspješno širi među različitim branšama.  

>> Pozdrav iz Zagreba ili Osijeka za sve na – Snapchatu

>> SnapChat - aplikacija koja 'sekstingom' ugrožava Facebook

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.