Vozili smo

Rasna Insignia vrh je Opelove ponude. Stiže u lipnju i bit će jeftinija od prošle

Foto: Opel
2017 Opel Insignia Grand Sport
Foto: Opel
2017 Opel Insignia Grand Sport
Foto: Opel
Opel
Foto: Opel
Opel
06.04.2017.
u 08:27
Novi turbo motori, manja masa, inteligentan sustav pogona na sve kotače i skup naprednih tehnologija samo su neki od Insignijinih aduta
Pogledaj originalni članak

Sportskih proporcija, elegantne siluete, upečatljivih detalja - nova Opel Insignia Grand Sport već na prvi pogled osvaja markantnim nastupom u stilu velikog kupea. Izgleda poput premium automobila, a jednako je dobar dojam ostavila i na prvim probnim vožnjama. U Hrvatskoj se očekuje u lipnju, po cijeni od 183.900 kuna za model 1,6 CDTi sa 110 KS. Dakle, bit će jeftinija od prethodne.

Presložene proporcije

Opelova se perjanica temelji na novoj arhitekturi vozila. Međuosovinski je razmak produljen 9,2 cm, prednji i stražnji prevjes znatno su smanjeni, a trag kotača je proširen. U krstarici dugoj 489,7 centimetara vozač - u ergonomski oblikovanim, po želji grijanim i ventiliranim sjedalima s funkcijom masaže - sjedi niže, linija krova također je niža (Insignia je visoka 150 cm), a u putničkoj kabini prostora je osjetno više. Vozač i suvozač laktovima se ne diraju, a na stražnjim će sjedalima i krupniji putnici imati dovoljno prostora - čak i uz visokog vozača. Insignijin je interijer poput izloga inteligentnih tehnologija. Na zaslonu koji se projicira na vjetrobransko staklo prikazuje se brzina, prometni znakovi, upute navigacije. Adaptive Cruise Control objedinjuje i automatsko kočenje u slučaju nužde. Pomoć u držanju prometnog traka ima i automatsku korekciju upravljanja, odnosno Insignia sama okreće upravljač kako bi se vratila u svoj trak. Kamera pokriva 360° s ptičjom perspektivom, a vozilo koje joj prilazi bočno straga ‘vidi’ na udaljenosti do 20 metara. Osobni pomoćnik za povezivanje i usluge Opel OnStar za vozača sada može i rezervati hotela te naći parkirno mjesto.

Nastavno na tu raskoš u kabini, oduševljava ogroman prtljažnik, koji prima od 490 do 1450 litara.

Uz presložene proporcije, do 175 kilograma manja masa dala je doprinos boljim voznim osobinama. Dinamična Insignia zavojite ceste i pri većim brzinama svladava precizno i stabilno.

Moderni turbo benzinci

Agilnijoj vožnji i boljoj upravljivosti s novom se generacijom pridružila i veća učinkovitost. U Insignijine se adute upisao i 1,5-litreni turbo benzinski motor sa 140 i 165 konjskih snaga, brzog odziva, uglađenog rada i uzorne dinamike. S druge strane benzinske palete je 2,0 Turbo s 260 KS i okretnim momentom od 400 Nm. Turbo dizelski motori sežu od 1,6-litarskog sa 110 KS do 2-litarskog sa 170 konja. Uz nove i učinkovite 6-stupanjske ručne mjenjače u ponudi je i novi 8-stupanjski automatski mjenjač s optimiziranim trenjem, koji stupnjeve prijenosa mijenja glatko i brzo.

>> Nova Opel Insignia Grand Sport otkrivena u stilu velikog kupea

>> Opelov prvi crossover već se ukazao u Zagrebu, u salonima krajem lipnja

USUSRET VELIKOM KATOLIČKOM BLAGDANU

Simona Mijoković: 'Djed Božićnjak' sotonsko je djelo, a svoju djecu ne darujem na dan Božića

- Moja djeca ne vjeruju u postojanje "Djeda Božićnjaka". To je sotonsko djelo i sigurno znam da svoj život, roditeljstvo i odgoj želim graditi na stijeni Isusa. Ta stijena neće se nikada srušiti. A kada je nešto sagrađeno na pijesku, na lažima, kad tad će se srušiti. Moja djeca znaju da je "Djed Božićnjak" lažac i da ne postoji. On je čak i kradljivac, uzima sve ono što Božić uistinu jest, rođenje Isusa Krista. Uzima kroz nametnutu kupovinu, a što je lažni privid sreće - istaknula je za Večernji list Simona Mijoković.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

DU
Deleted user
21:41 07.04.2017.

previše liči na pasat.stara je bila ljepša

Avatar Hortus diabolicus
Hortus diabolicus
09:14 06.04.2017.

Njemački poluproizvod.