Renault je pokrenuo revoluciju predstavivši prije deset godina
jednovolumensku izvedbu Meganea Scenic. Skeptici su bili
rezervirani prema kompaktnom jednovolumenu, koji je polučio izvanredne
prodajne rezultate, te natjerao konkurente da i oni naprave svoga
predstavnika. Prije tri godine tržištu je ponuđena druga generacija, a
proteklog tjedna novinari su u okolici Pariza imali priliku upoznati
obnovljenu izvedbu.
Scenic dolazi s pet sjedala, a tu je i nešto veći Grand Scenic koji
može biti s pet ili, pak, sedam sjedala. Redizajnirana se izvedba
prepoznaje po izmijenjenom prednjem braniku, iznad kojega su smještena
redizajnirana svjetla. Stražnji se svjetlosni sklop može pohvaliti
korištenjem LED tehnologije, a za obnovljeni model pripremljeni su i
novi naplatci, te pneumatici. Scenic se može pohvaliti s pet novih boja
karoserija, pa su sada postoje tri nove nijanse plave, te nove izvedbe
sive i zelene boje.
U ponudi su i dalje četiri razine opreme, s time da je svaka od njih
sada bogatija, te se može pohvaliti novim, kvalitetnijim i svježijim
materijalima. Ne treba zaboraviti kako je Scenic otprije poznat po vrlo
jednostavnoj ali brojnoj modularnosti sjedala i korisnih prostora za
odlaganje sitnica, a tako je i u novim verzijama.
Scenic i Grand Scenic imaju bogatu paletu pogonskih agregata. Nude se
četiri dizelske izvedbe opremljene common rail tehnologijom te četiri
16-ventilska benzinca. Obujam dizelskih modela ide od 1,5 preko 1,9 do
dvije litre, a naslabiji 1,5 dCi nudi maksimalnu snagu 85 KS.
Sljedeći je u ponudi agregat istog obujma ali sa 105 konja maksimalne
snage, nakon kojega slijedi 1,9 dCi od 130 KS, dok vrh ponude čini 2,0
dCi od 150 konja. Osnovni je benzinac 1,4 od 100 konja, zatim je tu 1,6
od 110 KS te dva dvolitraša. Slabiji razvija 135 konja, dok jači
potpomognut turbo punjačem nudi 165 KS.
Dolazak u Hrvatsku najavljen je za prvi početak listopada, kada će biti
poznate i točne cijene.
Renault Scenic - redizajn u novim bojama
Zakone su prekršili i kupci nelegalnih IPTV usluga. 'Onaj tko je kupio nelegalan paket solidarno je odgovoran za štetu'
Kristina Delfin Kanceljak: Sumnjam da će država ići protiv nekoliko tisuća ili desetaka tisuća krajnjih korisnika tih 'usluga'
Što sad čeka Dinamo? Slijedi ključna utakmica, ako misle proći u Ligi prvaka tu ne smiju kiksati
Granica za prolaz je na Realovih šest bodova, a ona će, pretpostavlja se, nakon preostalih 270 minuta nogometa biti na deset. Vidjet ćemo hoće li je plavi uspjeti uhvatiti
Oprez! Ovo su najrizičniji rabljeni auti koji se prodaju u Hrvatskoj
Drugi problem su štete koje je automobil pretrpio. Svaki auto prije ili kasnije doživi prometnu nesreću, no što je previše - previše je.
Vikendima čak 62,3% 13-godišnjaka više od tri sata dnevno radi aktivnosti koja može uzrokovati niz problema
Znate li koliko vas mogu koštati pretrage bez dopunskog osiguranja?